Curso de Verano sobre Paisaje

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Paisaiari buruzko Udako Ikastaroaren VII. edizioa. Bazterreko paisaiak. Eremu periferikoak babesteko, kudeatzeko eta antolatzeko paisaia-irizpideak. UIK (UPV/EHU).

Garapen Iraunkorrari eta Ingurumen Hezkuntzari buruzko UNESCO Katedrako (UPV/EHU) ikertzaileek Bazterreko paisaiak udako ikastaroan parte hartu dute. Eremu periferikoak babesteko, kudeatzeko eta antolatzeko paisaia-irizpideak. UIKk (UPV/EHU) antolatuta eta Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintzaren eta Hiri Agendaren Zuzendaritzak eta Kultura Paisaien eta Ondarearen UNESCO Katedrak (UPV/EHU) zuzenduta. Beatriz Fernandez de Manuelek “Hiri-inguruko inguruneak birnaturalizatzeak osasuna eta ongizatea sortzen dizkie pertsonei” izeneko komunikazioa aurkeztu zuen.

Cátedra UNESCO de Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental