PROYECTO GOGREEN

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

“GOGREEN” proiektua Erasmus+ proiektua da. Proiektuari buruz gehiago jakin dezakezue webgune honetan: https://go-green.pixel-online.org/index.php

Proiektuaren helburua da diziplina-programak eta hezkuntza-metodoak berriz definitzea, hezkuntza-erakundeen arteko lankidetzaren bidez, eta eskema teoriko-metodologiko berritzaileak eta aztertutako errealitateetatik hurbilago daudenak eskaintzea, baita ingurumen-gaiak hobetuko dituzten ekintza-eredu birtuosoak ere.

Proiektuaren helburu espezifikoak hauek dira:

Eskola-komunitateek ingurumen-gaiei eta garapen iraunkorrari buruz duten kontzientzia sustatzen laguntzea, diziplina arteko ikuspegia eta arazoetan oinarritutako ikaskuntza sustatuz.

Ingurumenari eta baliabide naturalen kudeaketa eta kontsumo kontzienteagoari lotutako prestakuntza-ereduak ezartzea, esperimentatzea, baliozkotzea, babestea eta zabaltzea.

Eskolako hezkuntza-sistemak ingurumen-iraunkortasunari egin diezaiokeen ekarpena sustatzea

Cátedra UNESCO de Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental