Ingurumeneko Esparru Programa 2020

marcoambiental

Horixe da Eusko Jaurlaritzako Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren asmo handiko erronka, mundu mailako ingurumen- eta iraunkortasun-erronka handiei erantzuna emateko.

Azken batean, EAEko ingurumen-politikan etorkizuneko ingurumena sortzen lagunduko duen norabide-aldaketa bultzatzea da xedea. Hori lortzeko, ezinbestekoa da bidea batera egitea, herritarrekin elkarlanean, eta guztion artean ingurumenaren arloan herrialde-eredurik egokiena adostu ahal izatea. Hori dela eta, Open Space jardunaldi bat egingo da, herritarrek parte hartzeko balioko duen espazio bat. Bertan, UNESKO katedrak eta Kualitate Lantaldea enpresak ingurumenarekin lotutako gairik garrantzitsuenei buruzko hausnarketak, kezkak eta iradokizunak bilduko dituzte.

Prozesu parte hartzaileak (2014ko ekainean):

Cátedra UNESCO de Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental