Gaia
Eleaniztasuna, jarrerak eta motibazioa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
LEONET SIESO, OIHANA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea) | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | oihana.leonet@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocer y analizar los principales problemas, conceptos y teorías asociadas con las actitudes de lenguas | 25.0 % |
Comprender y analizar la relación entre el multilingüismo, las actitudes hacia las lenguas y la motivación para aprender lenguas | 25.0 % |
Analizar las características principales de las ideologías relativas a las lenguas en relación al multilingüismo | 20.0 % |
Evaluar el efecto diferenciador de las ideologías, actitudes, motivaciones e identidades en la educación multilingüe | 15.0 % |
Examinar y evaluar distintas técnicas de investigación en el estudio de las actitudes hacia las lenguas y la motivación en contextos educativos | 15.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 25 | 40 |
Mintegia | 5 | 10 | 15 |
Gelako p. | 10 | 10 | 20 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 20.0 | 100 % |
Gai bat idatziz garatzea | 25.0 | 0 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 20.0 | 0 % |
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea | 10.0 | 100 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 25.0 % | 50.0 % |
Garatu beharreko galderak | 25.0 % | 25.0 % |
Otras Evaluaciones | 50.0 % | 50.0 % |
Irakasgai-zerrenda
Conceptos fundamentales. Diferencias entre actitudes y motivaciónEl enfoque psicosocial en el estudio de las actitudes y motivación. El modelo de Gardner. Enfoques cognitivos
La identidad etnolingüística y la saliencia de la lengua. Identidades múltiples. Distintos enfoques metodológicos en estudio de la identidad
Sintesis de los resultados de la investigación. Influencia de estos resultados en la planificación lingüística, la elaboración de materiales y las técnicas de enseñanza-aprendizaje de lenguas
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Blackledge A. and Pavlenko A. (eds.) (2002). Language Ideologies (Special issue). Multilingua, 21.Edwards, J. (2009) Language and identity. Cambridge, UK:Cambridge University Press.
Garner, R.C. (1968) Attitudes and Motivation: Their Role in Second-Language Acquisition, TESOL Quarterly 141-
Giles, H. & Billings, A. (2004). Assessing language attitudes: Speaker evaluation studies. In Davies, A. and Elder C. (eds.), Handbook of Applied Linguistics, Basil Blackwell, Oxford.
Oinarrizko bibliografia
Baker, C. (1992). Attitudes and Language. Clevedon: Multilingual Matters.Bradac, J., Cargile A. and Hallett, J. (2001). Language Attitudes: Retrospect, Conspect and Prospect. In W. P. Robinson and H.Giles (eds.), The New Handbook of Language and Social Psychology. Chichester, Wiley.
Edwards J. (1999). Refining our understanding of Language Attitudes. Journal of Language and Social Psychology, 18(1), 101-110.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Blommaert, J. (2010). The sociolinguistics of globalization. Cambridge : Cambridge University Press.Csizér, K., Kormos, J., Sarkadi, A. (2010) The Dynamics of Language Learning Attitudes and Motivation: Lessons From an Interview Study of Dyslexic Language Learners, The Modern Language Journal, 94, 3, 470-487(18)
DeWaele, J.M. (2010). Emotions in multiple languages. Basingstroke: PalgraveMacmillan.
Dörnyei, Z., Csizér, K. and N. Németh (2006). Motivation, Language Attitudes and Globalisation: A Hungarian Perspective. Clevedon, UK : Multilingual Matters.
Gardner, R.C. (1985). Social psychology and second language learning: The role of attitudes and motivation. London: Arnold.
Garrett, P., Coupland N. & Williams A. (2003). Investigating Language Attitudes: Social meanings of dialect, ethnicity and performance. Cardiff: University of Wales Press.
Woolard, K. (1989). Double talk : bilingualism and the politics of ethnicity in Catalonia. Stanford: Stanford University Press.
Aldizkariak
- Journal of Multilingual & Multicultural Developmentwww.tandf.co.uk/journals/0143-4632
- Multilingua
www.degruyter.de
Journal of Language, Identity and Education
www.tandf.co.uk/journals/titles/15348458.asp