Gaia

XSLaren edukia

Hezkuntza Inklusibo eta Aniztasunaren trataerarako Aholkularitza Psikopedagogikoa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
HUEGUN BURGOS, ASIEREuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaDidaktika eta Eskola Antolakuntzaasier.huegun@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Analizar críticamente los planteamientos conceptuales e ideológicos de la inclusión y la exclusión socioeducativa.20.0 %
Conocer y analizar las características, organización y funcionamiento de los servicios de asesoramiento psicopedagógico que operan en los diferentes niveles del sistema educativo para promover el desarrollo de una educación inclusiva15.0 %
Identificar demandas, establecer objetivos y participar en el diseño de planes de intervención dirigidos a mejorar la educación inclusiva de los centros educativos y los sistemas relacionados20.0 %
Saber aplicar programas preventivos de alcance sociocomunitario que favorezcan el desarrollo de una educación inclusiva15.0 %
Coordinar las actuaciones en la zona o sector con todos los agentes educativos y otros servicios, con especial atención a los servicios sociales, de salud y laborales para una intervención coordinada que favorezca la inclusión de todo el alumnado15.0 %
Realizar evaluaciones psicopedagógicas en las que se identifiquen necesidades educativas específicas asociadas a diversos factores.15.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Eskola magistralak6.0100 %
Eztabaidak4.0100 %
Gelako praktikak20.015 %
Irakurketa eta analisi praktikoak20.00 %
Kasuen analisia20.060 %
Proiektuen azalpena5.0100 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak40.0 % 40.0 %
Idatzizko azterketa20.0 % 20.0 %
Lan praktikoak40.0 % 40.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

1. Ikasleak giza-hezkuntza inklusibo eta baztertzailearen planteamendu kontzeptual eta ideologikoak era kritikoan hausnarketak egiten ditu.



2. Hezkuntza sistemaren maila desberdinetan esku-hartzen duten aholkularitza zerbitzuak antolatzen ditu egoera erreal bati erantzun bat emanez.



3. Eskaerak identifikatzen eta helburuak ezartzen ditu hezkuntza inklusiboen proposamenak hobetzeko



4. Hezkuntza inklusiboaren garapena sustatu ditzaketen prebentzio-programak soziokomunitarioak ezartzen ditu.



5. Zonalde bateko hezkuntzako zein beste zerbitzu batzuetako (lan, osasun eta gizarte zerbitzuetan arreta berezia jarriz) ekintzak koordinatzea, ikasle guztien inklusioa hobetu dezaken esku-hartze koordinatua lortzeko.



6. Ebaluazio psikopedagogikoak egitea faktore desberdinekin erlazionatutako hezkutza premia zehatzak identifikatuz.

Irakasgai-zerrenda

BARRERAS Y APOYOS A LA EDUCACIÓN INCLUSIVA EN LOS CENTROS EDUCATIVOS: CULTURAS, POLÍTICAS Y PRÁCTICAS INCLUSIVAS Y EXCLUYENTES. EL INDEX: UNA GUÍA PARA LA EVALUACIÓN Y MEJORA DE LA EDUCACIÓN INCLUSIVA EN EL CENTRO

EL PROCESO DEL DISEÑO, DESARROLLO Y EVALUACIÓN DE UN PLAN DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD DE CENTRO, CÓMO ÁMBITO DE TRABAJO EN EL ASESORAMIENTO PSICOPEDAGÓGICO DEL CENTRO

DISEÑO Y DESARROLLO DE UN PLAN DE ATENCIÓN DE LA IGUALDAD EN LA DIVERSIDAD DE TODO EL ALUMNADO (COORDINADO DENTRO Y FUERA DEL CENTRO)

EL PROCESO DE ADAPTACIÓN CURRICULAR ENTENDIDO COMO UN CONTINUUM DE RESPUESTA A LAS NECESIDADES COMUNES, ESPECÍFICAS Y EXCEPCIONALES DEL TODO EL ALUMNADO.

LA DIVERSIDAD DE MEDIDAS DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD: MEDIDAS ORDINARIAS, ESPECÍFICAS (REFUERZOS Y APOYOS), EXTRAORDINARIAS (DC, ACIS¿). OTROS PROGRAMAS ESPECÍFICOS: AULAS DE APRENDIZAJE DE TAREAS, COMPLEMENTARIA-PCPI¿. LUCES Y SOMBRAS VISTAS DESDE EL ENFOQUE DE LA EDUCACIÓN INCLUSIVA

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak