Gaia
Hezkuntza Ikerketarako Orientazioan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
VAN DER WORP , KARIN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | karin.vanderworp@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocer y ser capaz de aplicar las metodologías y técnicas básicas de la investigación y evaluación en educación | 25.0 % |
Ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación y/o evaluación | 25.0 % |
Ser capaz de comprender los problemas éticos relativos a la investigación y evaluación en educación. | 25.0 % |
Ser capaz de evaluar la calidad de informes de investigación y/o evaluación | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Eskola magistralak | 20.0 | 80 % |
Gelako praktikak | 10.0 | 100 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 15.0 | 0 % |
Talde-lana | 30.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 10.0 % | 10.0 % |
Lan praktikoak | 40.0 % | 40.0 % |
Test motako azterketa | 50.0 % | 50.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Hezkuntzan onartuak dauden ikerketa diseinu desberdinak kontutan izanik, berauei egokituta balizko ikerketa proiektuak deskribatu eta aurkeztu.Gaur egunean dauden ikerketa ikuspegiak kontutan izanik, beraien arteko aukerak eta mugen konparaziozko analisia landu, argudiozko saiakera eginez eta egungo erreferentzia esanguratsuak erabiliz.
Ikerketetan aztertu beharreko objektuen izaeraren arabera, informazioa jasotzeko prozedura kuantitatibo edota kualitatiboak hautatu.
Hautatutako ikerketa ikuspegi bat kontutan izanik eta marko teoriko zehatz batean oinarrituz, Hezkuntza Orientazioaren esparruan ikerketa proiektu bat diseinatu
Irakasgai-zerrenda
Perspectivas metodológicas de la investigación educativa.Formulación del problema de investigación, hipótesis y selección de variables.
El diseño de investigación.
Recogida de datos en Investigación Educativa.
La metodología cualitativa.
El informe de investigación
La investigación evaluativa
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
1. Bisquerra, R. (Coord.). (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: La Muralla.2. Blaxter, L. et al. (2000). Cómo se hace una investigación. Barcelona: Gedisa.
3. Cohen, L. y Manion, L. (2002). Métodos de investigación educativa. Madrid: La Muralla.
4. Colás, M.P. & Buendía, L. (1995). Hezkuntzaren Ikerkuntza. Leioa: EHU
5. Hernández Pina, F, et al. (1995). Introducción al proceso de investigación en Educación. Murcia: D.M.
6. Lukas,J.F. & Santiago,K. (2009). Evaluación Educativa. Madrid: Alianza.
7. Mateo, J. (2000). La evaluación educativa, su práctica y otras metáforas. Barcelona: ICE-Horsori.
8. McMillan, J.S. y Schumacher, S. (2005). Investigación educativa: una introducción conceptual. Madrid: Pearson.
9. Nieto Martín,S. (Ed.). (2010). Principios, métodos y técnicas esenciales para la investigación educativa. Madrid: Dykinson.
10. Pérez-Juste, R. (2006). Evaluación de programas en educación. Madrid: La Muralla.
11. Rincón, D. del et al. (1995). Técnicas de investigación en Ciencias Sociales. Madrid: Dykinson.
12. Ruiz Olabuénaga, J.I., Arístegui, I. & Melgosa, L. (2002). Cómo elaborar un proyecto de investigación social. Bilbao: Universidad de Deusto.
13. Sandín, M.P. (2003). Investigación cualitativa en educación. Fundamentos y tradiciones. Madrid: McGraw-Hill.
14. Tójar Hurtado, J.C.