Gaia
Hezkuntza Berrikuntza eta Aldaketaren Kudeaketa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
RECALDE RODRIGUEZ, MARIA ICIAR | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Didaktika eta Eskola Antolakuntza | itziar.rekalde@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Formular problemas surgidos en los centros educativos para emprender actividades de mejora | 20.0 % |
Asesorar en procesos de planes de mejora | 20.0 % |
Análisis de buenas prácticas | 15.0 % |
Propuestas de innovación docente en Orientación | 15.0 % |
Conocer los procesos de interacción y comunicación en los grupos profesionales | 15.0 % |
Elaborar un plan de formación | 15.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 7.0 | 80 % |
Eztabaidak | 6.0 | 80 % |
Gelako praktikak | 3.0 | 80 % |
Irakurketak | 10.0 | 0 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 10.0 | 0 % |
Kasu praktikoen ebazpena | 10.0 | 0 % |
Kasuen analisia | 4.0 | 80 % |
Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 2.5 | 80 % |
Proiektuen azalpena | 3.0 | 80 % |
Talde-lana | 10.0 | 0 % |
Testuen analisia | 7.0 | 80 % |
Tutoretzak | 2.5 | 80 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 0.0 % | 20.0 % |
Garatu beharreko galderak | 0.0 % | 25.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 35.0 % |
Síntesis de aprendizajes realizados a lo largo del curso. | 0.0 % | 20.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Hezkuntza Berrikuntzarekin lotuak dauden curriculum kontzeptuak definitzen ditu.Bigarren Hezkuntzako zentroetan hezkuntza berrikuntza prozesuak hasi aurretik egon litezkeen arazoak identifikatzen ditu.
Bigarren Hezkuntzako zentroen testuinguru normatibo, instituzional eta lokalean txertatutako aldaketarako eta hobekuntzarako proposamenak/irtenbideak proposatzen ditu.
Gaitasunetan oinarritutako hezkuntza planteamenduari jarraiki, berrikuntza praktikak/esperientziak aztertzen ditu.
Berrikuntza proposamenak/proiektuak diseinatzen ditu.
Irakasgai-zerrenda
Cambio, innovación y mejora de la educaciónInnovación y mejora de la educación en los sistemas educativos
Factores de innovación y mejora de la calidad de la enseñanza en los centros:
La gestión del cambio educativo. Requisitos y resistencias. Fases de la innovación:
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Bolivar, A., Domingo, J., Escudero, J.M., Garcí, R. y González M.T. (2007). Modulo 1: El centro como contexto de innovación. En Programa de Formación en Asesoría Pedagógica (Curso de Formación especializada en centros educativos). Madrid: MEC, CNICE. Disponible: http://formacion.cnice.mec.es/materiales/89/cd/m1/intro.htm
Carbonell, J (2001): La aventura de innovar. Madrid: Morata
Garther, M. (2004): Innovar en el seno de la institución escolar. Barcelona: Graó
Murillo, J. F. y Muñóz-Repiso, M (coords) (2002): La mejora de la escuela: un cambio de mirada. Barcelona: Ocataedro
Fullan, M. (2002): Los nuevos significados del cambio en la educación. Barcelona: Octaedro
Fullan, M. (2004): Las fuerzas del cambio: la continuación. Madrid: Akal
Martín, E. y Onrubia, J. (coords) (2011): Orientación educativa. Procesos de innovación y mejora de la enseñanza. Barcelona: Graó
VVAA (2011) Cambio y mejora escolar. Monográfico Revista Iberoamericana de Educación. Nº 55