Gaia
Berdintasunerako Orientazioa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
DEL FRAGO ARBIZU, RAKEL | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | rakel.delfrago@ehu.eus |
MARCHUETA PEREZ, AITOR | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | aitor.martxueta@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Identificar los elementos que intervienen en la construcción de la identidad personal y social | 35.0 % |
Localizar recursos y analizar propuestas y prácticas socioeducativas que se desarrollan desde las aulas dirigidas a optimizar el desarrollo integral de la persona | 30.0 % |
Elaborar el propio proyecto personal y profesional | 35.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpen teorikoak | 12.0 | 70 % |
Eztabaida taldean | 5.0 | 100 % |
Gelako praktikak | 8.0 | 100 % |
Kasuen azterketa | 10.0 | 0 % |
Mintegiak | 5.0 | 100 % |
Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 30.0 | 0 % |
Tutoretzak | 5.0 | 100 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Garatu beharreko galderak | 20.0 % | 50.0 % |
Lan praktikoak | 20.0 % | 30.0 % |
asistencia, participación, motivación | 10.0 % | 20.0 % |
Irakasgai-zerrenda
El género como categoría de análisis en situaciones de discriminación y desigualdad entre hombres y mujeresSistema Educativo y Género
Políticas de Igualdad de Oportunidades entre hombres y mujeres
Ámbitos emergentes de investigación e intervención socioeducativa para la igualdad
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
BLANCO, N. (2001): Educar en femenino y en masculino. Madrid. Editorial AkalEMAKUNDE. INSTITUTO VASCO DE LA MUJER (2007) ¿Mitos y prejuicios: lo que queda por cambiar¿. Revista Emakunde, nº 68.
FLECHA, C y NUÑEZ, M. (2001): La educación de las Mujeres. Nuevas perspectivas . Sevilla: Secretariado de Publicaciones de la Universidad de Sevilla
FERNANDEZ, X. (2003): Educación e igualdad de oportunidades entre sexos Editorial Horsori
RODRIGUEZ MENENDEZ, Mª C. (2003): La Configuración de Genero en los procesos de socializacion KRK Ediciones
ROMERO RODRÍGUEZ, S. (2009) El proyecto profesional y vital. Sobrado, L.; Cortés. A. Orientación Profesional. Nuevos escenarios y perspectivas. Barcelona Biblioteca Nueva,119-142
Aldizkariak
Emakunde. Instituto vasco de la mujer http://www.emakunde.euskadi.net/u72-home/esIgualdad de Género en la educación
http://www.unesco.org/es/gender-and-education/
Instituto de la Mujer
http://www.inmujer.migualdad.es/mujer/
Mujeres en Red
http://www.mujeresenred.net/spip.php?rubrique49