XSLaren edukia
Kudeaketa Integratuko Sistemak
- Ikastegia
- Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola. Eibarko Atala
- Titulazioa
- Energia Berriztagarrien Ingeniaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 45 | 75 |
Gelako p. | 15 | 15 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUNAK
G07_ Esparru eleanitz multidiziplinarra.
G010 - Enpresa eremu eta beste erakundeetan antolatu eta planifikatzeko gaitasuna.
G003. Oinarrizko eta espezifikoak diren materien ezagutzak jasotzea non metodo berrien, teoria eta ingeniaritza tresna modernoak ikasteko aukera ematen duten. Aldakortasun nahikoa eskainiz, ikasleak egoera berrietara egokitzeko, beren lanbidearen ariketa izango baita.
G011. Garatu ikasteko, etengabeko prestakuntza burutzeko eta ikasketak ekiteko autonomia maila altua duten beharrezko gaitasunak, giza eskubideak eta aukera-berdintasuna pertsona guztien errespetuan oinarrituz.
G013 Lan Taldeak eraginkortasunez integratzeko eta ezagutza erabakiak hartzeko trebetasunak garatu, energia berriztagarrien Ingeniaritza eremuan.
FB06 - Enpresa kontzeptuaren ezagutza egokia eskuratzea, esparru instituzional eta juridikoa. Erakundeak eta enpresa kudeaketa
CRI05- enpresa antolakuntzako ezaguta aplikatua jasotzea
Kalitate, ingurugiro eta segurtasun metodo eta printzipioak martxan jartzeko gaitasuna, baita ere legedia kontutan izanik ingnieritzako lanak etengabeko formakuntza behar duela.
Iraunkortasun irizpideak oinarri bezala hartuz martxan jarri den kudeaketa sistema baten eragin sozialak, eta ingurugiroarengan duten eragina aztertzeko gaitasuna.
Enpresan antolatzeko eta planifikatzeko ahalmena.
Ezagutzak komunikatu eta transmititzeko ahalmena, eta baita lan prozedurak lantzeko.
IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK
- Ingenieri industrialaren ariketarako beharrezkoa den legedia ezagutu eta ulertzen du.
- Kalitate, Ingurumen eta segurtasun metodo eta printzipioak ezagutu eta aplikatzen ditu. Baita beharrezkoa den legedia, kontuan izanda etengabeko prestakuntza beharrezkoa dela ingeniaria-industrial lanbidean.
- Aztertu eta kontutan hartzen ditu, kudeaketak sistemak iraunkortasunean eta gizartean duen eragina.
- Enpresa eremuan antolatzeko eta planifikatzeko gai da.
- Komunikatzen eta ezagutza transmititzen daki, lanerako prozedurak garatzeko gai da.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.Kudeaketa sistemetara sarrera: Enpresako kudeaketa desberdinetara sarrera.
2.Kalitatearen kudeaketa: Oinarri eta eredu basikoak.
3.Ingurugiroaren kudeaketA: Oinarri eta eredu basikoak
4.Segurtasuna eta lan arriskuen prebentzioa: Oinarri eta eredu basikoak
5.Kudeaketa sistemen integrazioa: Kudeaketa sistemen arteko erlazioa.
MetodologiaToggle Navigation
Gutxieneko asistentzia %95
MAGISTRALAK
Presentzia: Irakaslearen aldetik azalpenak, esplikazioak, demostrazioak.
Ez presentzialak: irakurketak, bibliografia bilatu, proiektuak egiteko.
GELAKO PRAKTIKAK.
Presentizlak: Proiektuen garapena
Ex presentzialak: Proiektuen garapena.
Ikasgaia ikasleek kurtsoko lehenengo 15 asteetan zehar garatzen dituzten 4 proiektutan oinarritzen da. Sustatzen dena ikasleek autozuzendutako ikaskuntza lantzea da. Horretarako enpresa bat sortuko dute eta bertan Kalitatearen, ingurumeanren eta lan arriskuen prebentzioaren kudeaketa landuko dituzte.
1 TAREA: 4. ASTEA
2. TAREA: 7. ASTEA
3. TAREA: 11. ASTEA
4. ASTEA: 15. ASTEA.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
“Ebaluazio probetan ikasleek debekatuta izango dute liburuak, oharrak edo apunteak erabiltzea, bai eta tresna edo gailu telefoniko, elektroniko, informatiko edo bestelakoak erabiltzea ere. Erabil daitezkeen tresnak ondokoak izango dira: boligrafoa, arkatza, kalkulagailua (tradizionala), erregela eta borragoma.”
OHIKO DEIALDIA
Gelan ikusitako materialaren arabera eta ikasleek aurkitutako eta aztertutako informazioaren arabera, proiektuak garatu. Hauek horrela puntuatuko dira: %20 ahozko adierazpena, %5 ikaslearen jarrera eta %75 proiektuaren edukia.
GUTXIENEKO ASISTENTZIA %95-A.
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita (8.3 artikulua)
UKO EGITEA
Ikasleek aukera izango dute deialdiari uko egiteko. Horretarako, eskaria irakasgaiko irakasleari egin beharko diote idatzi bidez eta irakasgaiaren irakaskuntza epe data amaitu baino hilabete bat lehenago gutxienez, irakasgaiaren ikasketen gidaliburuan hala agertuko dena.
12. artikulua. Deialdiari uko egitea
12.2.- Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <
Ikaslea ez bada idatzizko probara aurkezten, edozein deialditan, deialdiari uko egin diola ulertuko da eta «Aurkezteke» jarriko zaio.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
klaseko apunteak
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
IÑAKI HERAS, GERMÁN ARANA, MARTÍ CASADESÚS, FRANCISCO JAVIER MERINO (2007): Kalitate-kudeaketaren hastapenak. Euskara errektoreordetzaren sare argitalpena
DE DOMINGO, J. y ARRANZ, A. (1997): Calidad y Mejora continua. Editorial Donostiarra. Donostia-San Sebastián.
MELLADO ROMERA, MARIA DOLORES. (2006): La gestión integrada de la Calidad, el Medioambiente y la Prevención de Riesgo Laborales en la Organizaciones. Editorial Universitaria Ramón Areces.
CASADESÚS FA, M; HERAS SAIZARBITORIA, I; MERINO DÍAZ DE CERIO, I. (2005): Calidad Práctica. Una guía para no perderse en el mundo de la Calidad. Casadesús Fa, M; Heras Saizarbitoria, I; Merino Díaz de Cerio, I. 2005. Editorial Pearson Prentice Hall.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Casos del cluster,
CLAVER, MOLINA Y TARÍ. (2005): Gestión de la Calidad y Gestión Medioambiental. Pirámide.
J.I. García Ninet, Coord.: A. Garrigues Giménez, S. Moreno Cáliz (2002): MANUAL DE PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES (Seguridad, Higiene y Salud en el trabajo). Atelier. Barcelona
Aldizkariak
Base de datos Emeralds
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ALDASORO ALUSTIZA, JUAN CARLOS
- ARANA LANDIN, GERMAN
- ONAINDIA GERRIKABEITIA, ENERITZ
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 11:30-12:30 | 11:30-12:30 | 12:30-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 2.1 4. BERRISTAGARRIAK 01 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
- AULA 2.1 4. BERRISTAGARRIAK 01 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
- AULA 2.1 4. BERRISTAGARRIAK 01 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 13:30-14:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 2.1 4. BERRISTAGARRIAK 01 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 08:00-10:00 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
- eAULA2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA