XSLaren edukia

Informazio Sistemak eta Datuen Analisia26443

Ikastegia
Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Erizaintzako Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
1
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26443

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4050
Mintegia1020
Ordenagailuko p.1020

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Ikasgai honetan ikasleek oinarrizko ezagutzak eta trebetasunak lortuko dituzte artikulu zientifikoak bilatzen eta kritikoki irakurtzen hasteko. Ikerketaren metodologia ere beste maila batzuetako irakasgaietan landu beharreko edukiaren parte izango da, eta karreran zehar egongo da, lan edo irakurketa gisa, Gradu Amaierako Lana entregatzen den arte. Irakasgai hau ebidentzian oinarritutako praktikara lehen hurbilketa bat da, eta Erizaintzako profesionalak horren bidez aurkitzen ditu erantzunak, ikerketa berrienaren bilaketa eta ebaluazio kritikotik abiatuta. Ez da beharrezkoa gaiari buruzko aurretiazko ezagutzarik.

Euskal Autonomia Erkidegoko batxilergorako curriculum-dekretua da abiapuntua. Horregatik, ikasleek ezagutza hauek izan behar dituzte aldez aurretik:



* Teknologia berrien erabilera (sistema eragileak, artxiboen hedapena, posta elektronikoaren kudeatzaileak, hodeiko fitxategien kudeaketa, etab.).



* Testu-prozesadoreak erabiltzea (dokumentuaren formatuak eta estiloak; goiburua eta orri-oina, aurkibideak, etab.).



* Kalkulu-orriak erabiltzea (gelaxka, errenkada eta zutabe bidez antolatzea; oinarrizko funtzioak eta eragiketak; grafikoak sortzea eta aldatzea, etab.).



* Oinarrizko kontzeptu matematikoak (oinarrizko eragiketak; balio absolutuak, erlatiboak; zenbaki arruntak, osoak, arrazionalak, irrazionalak, etab.).



* Testu tekniko bat sortzea (informazio-iturri fidagarriak eta dagozkien erreferentzia bibliografikoak erabiliz).



Ebidentzia zientifikoan oinarritutako zainketak osasun-sistemen funtsezko elementua dira. Osakidetza/Euskal Osasun Zerbitzua UPV/EHUren aliatu nagusia da etorkizuneko osasun-profesionalak prestatzeko, besteak beste, Erizaintzako Graduko ikasleak, eta BPSO ® (Best Practice Spotlight Organizations) Zaintzen Bikaintasunarekin Konprometitutako Zentroen nazioarteko programan parte hartzen du, Registered Nurses 'Association of Ontarioko (RNAO) Jardunbide Kliniko Egokien Gidak (GBP) ezartzeko, ebaluatzeko eta mantentzeko. Eskualdeko Host bat garatu du hori bultzatzeko, eta Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea guztiz bat dator ekimen horrekin, eta lankidetza-hitzarmen espezifiko bat sinatu du helburu horrekin. Miguel Angel Zabalza adituaren hitzetan, ebidentzian oinarritutako zientzia oinarrizkoa da curriculum akademikoa eraikitzeko, zeharkakoa baita eta sistematizatu egin behar baita. Irakasgai honetan lehen urratsak emango dira.



Lauhilekoan zehar, ikasleek honako ikasgai hauek landuko dituzte: ikerketa kualitatibo eta kuantitatiboaren oinarri metodologikoak; informazio-bilaketak; erreferentzia bibliografikoen erabilera; informazio-sistemen antolamendua osasun-zientzien esparruan; informazioaren sintesia, antolaketa eta datuen aurkezpena; demografiaren eta bioestatistikaren oinarrizko kontzeptuak; ebidentzia zientifikoan eta irakurketa kritikoan oinarritutako zainketak.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Garatzeko gaitasunak



E.1.- Ikerketa galdera batetik abiatuta, literaturaren bilaketa, hautapen, berreskurapen, gestio eta erabilera prozesu bat garatzea, trebetasunez erabilita alor soziosanitarioko datu baseak eta oinarrizko informazioa.



E.2.- Osasun Zientzietako ekoizpen zientifikoan erabilitako datuak aztertzea eta haien egokitasuna nahiz esanahia interpretatzea.



E.3.- Osasun Zientzietako ikerketa artikuluen irakurketa kritikoa egitea, datu estatistikoen kalitate metodologikoa eta egokitasuna nahiz interpretazioa aztertuta, literatura zientifikoaren kalitatea baloratzeko helburuaz.



IKASKUNTZAREN EMAITZAK



*Datu garrantzitsuen bilaketa, antolakuntza eta kudeaketa.

*Bibliografia erreferentzien kudeaketa eta erabilera.

*Datuen antolakuntza eta analisi estatistikoa.

*Baliabide informatikoen erabilera

*Artikulu zientifikoen irakurketa kritikoa.



Praktikumari lotutako ikaskuntzaren emaitzak :

*Konfidentzialtasua eta lanbideko sekretua bermatzen ditu erabiltzaileen informazio pertsonala eta klinikoaren pribatutasuna mantenduz.

*Berrikuntza teknologikoari moldatzen zaio, eragiten dituen alde positiboak eta zailtasunak kontuan hartuz



Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. Irakasgaia.- BIBLIOGRAFIAREN BILAKETA ETA KUDEAKETA.



1.1.- Ikerketa motak. Kuantitatiba eta kualitatiba ikerkuntzaren hedapena. Sekretu profesionala eta Datu Babesteko legea.

1.2.- Informazioaren bilaketa. Osasun arloko datu iturriak.

1.3.- Bibliografia bilaketak eta kudeaketa. Bibliografia zientifikoen datu-baseak eta bibliografia-kudeaketarako programak.

1.4.- Bibliografia erreferentzien erabilera. Vancouver arauak. APA; ISO 690 y 690-2.



2. Irakasgaia.- DATUEN ANALISIA.

.

2.1. Estatistika deskribatzailea: aldagaiak; eskalak; zentrorako joeraren neurriak eta sakabanatze neurriak. Datuen antolakuntza eta irudikapen grafikoa.

2.2.- Banaketak. Banaketa normaleko kurba. Proportzioak.

2.2.- Estatistika inferentziala. Laginketa teknikak. Emakumezkoen ete gizonezkoen arteko berdintasunaren legea eta laginketa. Inferentzia-teknikak.

2.4.- Aldagaien arteko harremanak frogatzeko proba estatistikoak.



3. Irakasgaia.- EBIDENTZIA ZIENTIFIKOA.



3.1.- Maiztasun-gaixotasunaren adierazleak

3.2.- Ebidentzia zientifikoan oinarritutako zainketen hastapena.

3.3.- Saiakuntza kliniko baten irakurketa kritikoa.

3.4.- Berrikuspen sistematiko baten irakurketa kritikoa.

3.5.- Artikulu kualitatibo baten irakurketa kritikoa.

MetodologiaToggle Navigation

Metodologia aktiboak eta flipped classromm (alderantzizko klase) erabiliko dira, hau da, ikasleak ikas-prozesuaren erantzukizuna izango du eta ariketa eta jardueren bidez gaitasun guztiak landuko ditu. Horretarako, etxean, klase eta mintegien aurretik, ikasleek eduki teriko-praktikoak ikasi eta landu beharko dituzte, gero saio horietan eduki horiek erabiltzeko.

* Ikasleak kontzeptu teorikoak analizatu, ulertu, laburbildu eta bereganatu behar ditu.

* Eskola ordutegitik at ikusitako kontzeptu teoriko eta tresna informatikoak landu beharko ditu.

* Klase magistraletan, taldetan, Visual Thinking erabiliz mapa bisualak egingo dira.

* Mintegiak, talde txikitan, informatika gelan egingo dira. Ikasleak informazio iturriak; bibliografia bilaketa eta kudeaketa; informazioaren antolakuntza; datuen tratamentu estatistikoa eta irakurketa kritikoa jorratuko ditu. Mintegi guztietan lehenengo tartea irakasleak gidatutakoa izango da eta bigarren tartea ikaslea autonomoa izan beharko da.

* Autoebaluaketa: ikasleak ariketetan autoebaluaketa egingo du, bere aurrepausoen gainean egon dadin.

* E-gela plataforma digitalean irakasgaiaren jarraipenerako dokumentazioa eta egindako ariketa guztiak eskura izango dira.

* Tutoretzak: sortutako zalantzak argitzeko, gomendioak eta laguntza emateko.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Test motatako proba (%): 40
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 60

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Etika akademikoari eta egite ez-egokiak edo iruzurrak ebaluazio frogetan eta lan akademikoetan ekiditzeko asmoz UPV/EHU-ko protokoloan aditzera ematen denaren arabera, irakasleak lehen klase egunean ikaslearen gida azaltzen duenean, zehaztasun handienarekin eta ahalik eta argien, ebaluazioari begira erabiliko diren materialak, baliabideak eta errekurtsoak (teknokologikoak edo beste era batekoak) azalduko ditu.

Ebaluazioa etengabea izango da. Irakasgai hau gainditzeko gaitasun guztiak gainditu behar dira. Nota ikasgaiaren hiru gaitasunetan lortutako batez besteko nota haztatua izango da. Gaitasun bat gainditzen ez bada, suspenditutako gaitasunaren kalifikazioa jarriko da. Bi edo hiru gaitasunak onartzen ez badira, suspenditutako gaitasunen batez besteko nota haztatua jarriko da.

Eskumen bakoitzaren kalifikazioa batukaria eta haztatua da ekitaldi bakoitzerako. Edozein ariketatan lortutako puntuazioa batu ahal izateko, ariketaren gehieneko puntuazioaren % 30 lortu behar da gutxienez. Gaitasun bakoitzari honako balio hau esleitu zaio:

E.1.- Ikerketa galdera batetik abiatuta, literaturaren bilaketa, hautapen, berreskurapen, gestio eta erabilera prozesu bat garatzea, trebetasunez erabilita alor soziosanitarioko datu baseak eta oinarrizko informazioa. Amaiera-notaren %30 (galdetegiak, mintegiak,… [% 60] + azterketa [% 40])



E.2.- Osasun Zientzietako ekoizpen zientifikoan erabilitako datuak aztertzea eta haien egokitasuna nahiz esanahia interpretatzea. Amaiera-notaren %40 (galdetegiak, mintegiak,… [% 60] + azterketa [% 40]).

E.3.- Osasun Zientzietako ikerketa artikuluen irakurketa kritikoa egitea, datu estatistikoen kalitate metodologikoa eta egokitasuna nahiz interpretazioa aztertuta, literatura zientifikoaren kalitatea baloratzeko helburuaz. Amaiera-notaren %30 (galdetegiak, mintegiak,… [% 60] + azterketa [% 40]).



BUKAERAKO PROBA BAKAR BATEN BIDEZKO EBALUAZIOA:

Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari 2024ko azaroaren 8 baino lehen.

Proba bakar horren bidez, irakasgaiko ezagutzak eta gaitasunak bereganatu dituela egiaztatuko luke. Proba bakar horrek hiru atal izango ditu, E1, E2 eta E3 gaitasunak ebaluatzeko. Irakasgaia gainditzeko gaitasun guztiak gainditu behar dira.



E1: osasun arloko datu-base garrantzitsuenetan bibliografia bilaketa, bilatutakoaren kudeaketa tresna informatikoen bidez, eta testu batean bibliografiaren erabilera + galdetegia. Notaren balioa %30



E2: 1. Emandako datuak erabiliz, oinarrizko estatistikoak kalkulatu eta eskatutako grafikoa sortu. 2.Emandako datuak erabiliz, aldagaiak bereiztu, hipotesiak identifikatu, kontraste probarik egokienak aukeratu, emaitzak sortu eta interpretatu + galdetegia. Notaren balioa %40.



E3. Osasun arloko artikulu baten irakurketa kritikoa egin eta dagokion txantiloia osatu + Ebidentzian oinarritutako zainketei test- galdetegia osatu. Notaren balioa %30.

Gaitasun bat gainditzen ez bada, suspenditutako gaitasunaren nota ipiniko da. Bi edo hiru gainditu ez badira, suspenditutako gaitasunen batez besteko nota ipiniko da.



EBALUAZIO-DEIALDIARI UKO EGITEA:

Ebaluazio jarraituaren kasuan, Graduko titulu ofizialetako ikasleen Ebaluazioaren Araudi erregulatzaileko 12.2 artikuluan jarritakoaren arabera, azkeneko probaren pisua %40ekoa edo txikiagoa bada, ikasleak deialdiari uko egin ahal izateko klaseak bukatu baino hilabete bat lehenago eskaera egin beharko du. Uko egin ahal izateko ikasleak eskaera irakasgaiaren arduradunari idatziz eman beharko dio.

Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ezohiko deialdietan irakasgaiak ebaluatzeko sistema bakarra azken ebaluazioa izango da. Eta irakasgaia gainditzeko gaitasun guztiak gainditu behar dira.



Ikasleek ikasturtean zehar eskuratutako emaitza positiboak gordeko dira. Hau da, ohiko deialdian ebaluaketa jarraia egin duten ikasleek, ez-ohiko deialdian gainditu ez dituen gaitasunen probak egin beharko ditu.

Proba bakar horren bidez, irakasgaiko ezagutzak eta gaitasunak bereganatu dituela egiaztatuko luke. Proba bakar horrek hiru atal izango ditu, E1, E2 eta E3 gaitasunak ebaluatzeko.



E1: osasun arloko datu-base garrantzitsuenetan bibliografia bilaketa, bilatutakoaren kudeaketa tresna informatikoen bidez, eta testu batean bibliografiaren erabilera + galdetegia. Notaren balioa %30



E2: 1.Datu kuantitatiboen bilaketa osasun arloko datu-iturri batean, eta datu horiekin oinarrizko estatistikoak kalkulua eta dagokien grafiko bat sortu. 2.Emandako datuak erabiliz, aldagaiak bereiztu, hipotesiak identifikatu, kontraste probarik egokienak aukeratu, emaitzak sortu eta interpretatu + galdetegia. Notaren balioa %40.



E3. Osasun arloko artikulu baten irakurketa kritikoa egin eta dagokion txantiloia osatu + Ebidentzian oinarritutako zainketei test- galdetegia osatu. Notaren balioa %30.

Gaitasun bat gainditzen ez bada, suspenditutako gaitasunaren nota ipiniko da. Bi edo hiru gainditu ez badira, suspenditutako gaitasunen batez besteko nota ipiniko da.



EZ-OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA:

Azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Osasun arloko datu base ohikoenak
- Testu prozesadorea (Word)
- Kalkulu-orria (Excel)
- Programa estatitikoa (SPSS)
- Online bibliografia kudeatzeailea (Refworks)
- Irakurketa kritikorako txantiloiak (CASPe)

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Hernández R, Fernández-Collado C, Baptista P. Fundamentos de metodología de la Investigación. 4ª Ed. Madrid: McGraw Hill; . 2007.



Iñesta A. Webs y buscadores en ciencias de la salud [Internet]. 2ª Ed.Madrid: Escuela Nacional de Sanidad-Instituto de Salud Carlos III; 2012 [Sartze data: 05/05/2015] Erabilgarri: http://gesdoc.isciii.es/gesdoccontroller?action=download&id=20/12/2012-c4cf662b7d



Fresquet J.L. Internet para profesionales de la salud[Internet]. Barcelona: Fundación Uriach; 2008 [Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri http://issuu.com/fundacionuriach/docs/monograficos1].



Argimon, J.M.; Jiménez, J.; Martín Zurro, A. y Vilardell, M. Publicación científica biomédica. Como escribir y publicar un artículo de investigación. Madrid: Elsevier. 2010.



Comité Internacional de Editores* de Revistas Médicas (ICMJE). Requisitos de uniformidad para manuscritos enviados a revistas biomédicas: Redacción y preparación de la edición de una publicación biomédica. [Última actualización: marzo 2007; Sartze data 05/05/2015].]. Erabilgarri: http://www.metodo.uab.es/enlaces/2006%20Requisitos%20de%20Uniformidad.pdf



American Psychological Association. Manual de Estilo de Publicaciones de la APA: Versión Abreviada. 2ªEd. Mexico DF: El Manual Moderno: 2010.



Zupiria X. Estatistika[Internet]. 4. Ed. Bilbao: UPV/EHU;. 2009 [Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri: http://www.ehu.es/xabier.zupiria/liburuak/ESTATISTIKA/4edizioa/



Arostegui I, Urkaregi A. Bioestatistika: Oinarrizko ikastaroa[Internet]. Leioa: UPV/EHU. 2014 [Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri: http://testubiltegia.ehu.es/Bioestatistika-oinarrizko-ikastaroa/bioestatistika-oinarrizko-ikastaroa.pdf



Barandiaran M; Orueta MI. Estatistika deskribatzailea excel-en bidez. [Internet]. Leioa: UPV/EHU. 2009 [Sartze data: 05/05/2014]. Erabilgarri: http://testubiltegia.ehu.es/Estatistika-Deskribatzailea/estatistika-deskribatzailea-excel-bidez.pdf



Merino M. Estatistika: SPSS praktikak. [Internet]. Leioa: UPV/EHU. 2011 [Sartze data: 05/05/2014]. Erabilgarri: http://testubiltegia.ehu.es/Estatistika-spss-praktikak/deskarga



Juaristi P. Aldagai bakarreko estatistika deskribatzailea eta inferentziala gizarte zientzietan: Teoria eta adibideak. [Internet]. Leioa: UPV/EHU. 2013 [Sartze data: 05/05/2014]. Erabilgarri: http://testubiltegia.ehu.es/Datuen-kudeaketa



Latasa I. Estatistikaren zergatiak eta nolakoak: aldakortasun analisiari buruzko gidaliburua. [Internet]. Leioa: UPV/EHU. 2009 [Sartze data: 05/05/2014]. Erabilgarri: http://testubiltegia.ehu.es/Estatistikaren-zergatiak/deskarga



Pastor-Barriuso R. Bioestadística[Internet]. Madrid: Escuela Nacional de Sanidad y Centro de Epidemiologica, Instituto de Salud Carlos III; 2012 [Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri: http://gesdoc.isciii.es/gesdoccontroller?action=download&id=03/06/2013-7dd67975c5



Cobo E. Bioestadística para no estadísticos. Bases para interpretar artículos científicos. Madrid: Elsevier; 2007.



Dawson G. Interpretación fácil de la bioestadística. Madrid: Elsevier; 2010.



Pearson, A. Field, J. Jordan, Zoe. Práctica clínica basada en la evidencia en enfermería y cuidados de la salud. Madrid: Mc Graw Hill; 2008.



Vallin J. La Demografía. Alianza editorial. Madrid 1996.



Alonso P; Ezquerro O; Farques I; Garcia JM; Marzo M; Navarra M; et als. Enfermería basada en la evidencia. Hacia la excelencia en los cuidados. Madrid: Difusión Avances de Enfermería; 2004[Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri: http://cuidados20.san.gva.es/documents/16554/0/Enfermer%C3%ADa+Basada+en+la+Evidencia.pdf



Díaz J. Guía práctica de lectura crítica de artículos científicos originales en ciencias de la salud. Madrid: Instituto Nacional de Gestión Sanitaria; 2010 [Sartze data: 05/05/2015]. Erabilgarri: http://www.ingesa.msssi.gob.es/estadEstudios/documPublica/internet/pdf/Guia_practica_de_lectura.pdf

Gehiago sakontzeko bibliografia

Gerrish K, Lacey A. Investigación en enfermería. 5ª Ed. Madrid: Mc Graw Hill; 2008.
HunglerBP. Polit D. Investigación científica en ciencias de la salud. 6ªed. México: Mc. Graw-Hill Interamericana; 2000.
Rodigou M; Paulín H (Coords). Coloquios de investigación cualitativa. Subjetividades y procesos sociales. Cordoba: Universidad Nacional de Córdoba 2011
Santos F.X, Rodríguez CA, Rodríguez R. Metodología Básica de investigación en Enfermería. Madrid: Díaz de Santos; 2004
Cabrero J.; Richart M.; Investigar en enfermería. Concepto y estado actual de la investigación en enfermería. Alicante: Universidad de Alicante; 2001
Burns N; Grove SK. Investigación en Enfermería. Madrid: Elsevier; 2004.
Fortín MF. El proceso de Investigación: de la concepción a la realización. Mexico D.F: McGraw-Hill. Interamericana; 1999
Murcia C (Coord). Guía práctica para el uso de redes sociales en organizaciones sanitarias. Madrid. Social Media Pharma, 2013.
Martínez M A; Sánchez A; Faulin J. Estadística amigable. Madrid: Díaz de Santos; 2006.
Santís Villarta J. et al. Manual de bioestadística. Barcelona: Masson; 2003.
Díaz VP. Metodología de la investigación científica y bioestadística para profesionales y estudiantes de Ciencias de la Salud. 2ª ed. Santiado de Chile: RIL. 2009
Prieto L.; Herranz I. ¿Qué significa estadísticamente significativo?: La falacia del criterio del 5% en la investigación científica. Madrid: Díaz de Santos; 2005.

Aldizkariak

DATU BASEAK ETA METABILATZAILEAK
**MESH: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/mesh
**DECS: http://decs.bvs.br/E/homepagee.htm
**RefWorks:https://www.refworks.com/;https://www.refworks.com/es/
UPV/EHUko Datu baseak http://www.ehu.eus/es/web/biblioteka/datu-baseen-aurkibide-alfabetikoa
PubMed: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed
Tripdatabase: http://www.tripdatabase.com/
Biblioteca Virtual de la Salud (Metabuscador): http://regional.bvsalud.org/php/index.php?lang=es
EMBASE: http://www.elsevier.com/online-tools/embase
NHS Evidence: http://www.evidence.nhs.uk/
Proquest central: http://search.proquest.com/index?accountid=17248
Cochrane Plus: http://www.bibliotecacochrane.com/
OVID: http://ovidmd.ovid.com/Home
Scopus: http://www.scopus.com/
CINAHL (EBSCOhost): http://web.b.ebscohost.com/ehost/search/advanced?sid=206218cb-26bc-4738-882c-
804eb206aa86%40sessionmgr111&vid=3&hid=125
Up To Date: http://www.uptodate.com/home
Joanna Briggs Institute: http://es.connect.jbiconnectplus.org/
Dialnet: http://dialnet.unirioja.es/
CSIC: http://bddoc.csic.es:8085/index.jsp
IBECS-SCIELO: http://www.scielo.org/php/index.php?lang=es
Guiasalud:https://portal.guiasalud.es/
Cuiden: http://www.index-f.com/new/cuiden/ EnFisPo: http://alfama.sim.ucm.es/isishtm/enfispo/
DOCUMED: http://www.uv.es/~docmed/documed/documed.html
MEDES: https://medes.com/Public/Home.aspx
MEDICAL IMAGING: http://www.medicalimaging.org/about-mita/medical-imaging-primer/
IKERE: https://10.ikere.net/Osakidetza/HospitalDonostia/Ikere.php
PREEVID: https://www.murciasalud.es/preevid.php
Visible body: http://www.visiblebody.com/index.html
Banco de Imágenes de la Medicina Española: http://www.bancodeimagenesmedicina.es/
SPRINGER- Images: http://www.springerimages.com/
BIOMED: http://www.biomed-search.com/
UCSD. Catalog of clinical images: http://meded.ucsd.edu/clinicalimg/
Biology image library: http://www.biologyimagelibrary.com/sub

Web helbideak

*BEHAGI: Gipuzkoako gizarte behatokia: http://www.behagi.net/
*GAINDEGIA: Euskal Herriko ekonomia eta gizarte garapenerako behategia: http://www.gaindegia.eus/
*EUSTAT: www.eustat.es
*INE: http://www.ine.es/
*EUROSTAT: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/eurostat/home/
*OSAKIDETZA: www.osakidetza.net
*Osasun Ministerioa http://www.msssi.gob.es/
*Carlos III osasun institutua: http://www.isciii.es/
*Espainako Osasun Sistemaren guida klinikoak: http://portal.guiasalud.es/web/guest/home
*Europar Batasuna. Osauna: http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/index_es.htm
*Osasun Munduko Erankundea: http://www.who.int/es/
*Centers for Disease Control and Prevention: http://www.cdc.gov/
*SIIS: http://www.siis.net/es/
*SPSS programa: http://www-01.ibm.com/software/analytics/spss/
*FISTERRA: http://www.fisterra.com/formacion/metodologia-investigacion/
http://www.hrc.es/bioest/M_docente.html
*NANDA: http://nanda.es/
*NNT: http://www.nnnconsult.com/index
*International Committee of Medical Journal Editors: http://www.icmje.org/
*APA: http://www.apastyle.org/
*CASPe: http://www.redcaspe.org/
*Investigación en cuidados: http://www.investigacionencuidados.es/bibliotecametodologica/
*Osasuneko gizarte ezberdinetarakoBehatokia: http://www.ods-ciberesp.org/
*Bioestadística para no estadísticos: http://bioestadistica.upc.edu/MaterialDocente
*Salud conectada: http://saludconectada.com/
*Ebevidencia: http://ebevidencia.com/
*Unidad de Bioestadística. Hospital Universitario Ramón y Cajal. http://www.hrc.es/investigacion/unidadbio_enlaces.htm


TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-8

10:00-11:00 (1)

2-15

11:00-13:00 (2)

10-13

10:00-11:00 (3)

15-15

10:00-11:00 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • aula 0.1 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • aula 0.1 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)
  • AULA 0.2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (3)
  • aula 0.1 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (4)

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

10:00-11:00 (1)

10-15

10:00-11:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • aula 0.1 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

13:00-14:00 (1)

10-15

13:00-14:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

09:00-10:00 (1)

10-15

09:00-10:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

14:00-15:00 (1)

10-15

14:00-15:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-8

11:00-12:00 (1)

2-15

09:00-11:00 (2)

10-14

11:00-12:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.3 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • AULA 0.3 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)
  • AULA 0.3 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (3)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

15:00-16:00 (1)

10-15

15:00-16:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

09:00-10:00 (1)

10-15

09:00-10:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

15:00-16:00 (1)

10-15

15:00-16:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Mintegia-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

12:00-13:00 (1)

10-15

12:00-13:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

16:00-17:00 (1)

10-15

16:00-17:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

10:00-11:00 (1)

10-15

10:00-11:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

16:00-17:00 (1)

10-15

16:00-17:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)

31 Ordenagailuko p.-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

13:00-14:00 (1)

10-15

13:00-14:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (1)
  • eAULA DE INFORMATICA - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FACULTATEA-DONOSTIAKO IRAKASGUNEA (2)