XSLaren edukia
Merkataritza Zuzendaritzarako Sarrera
- Ikastegia
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
- Titulazioa
- Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2021/22
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 45 | 67.5 |
Gelako p. | 9 | 13.5 |
Ordenagailuko p. | 6 | 9 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUNAK:
- Marketinaren oinarriak ulertu eta enpresa-estrategiarekin duen lotura erakutsi
- Kontsumitzailearen jokabidea eta marketinaren ingurunea baldintzatzen duten faktoreak identifikatu, ulertu eta aztertu
- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko metodo eta tresnak erabili
IRAKASGAIAN LANDUKO DIREN ZEHARKAKO GAITASUNAK:
- Lortutako datuetan oinarrituz, iritzi arrazoituak emateko gaitasuna
- Autonomia maila handia lortzen ikasteko gaitasuna
- Taldean lana egiteko gaitasuna, arduraz, errespetuz, ekimenez eta lidergoz.
- Pentsamendu analitikorako eta hausnarketa kritikorako gaitasuna
- Idatziz ongi komunikatzeko gaitasuna
- Ahoz ongi komunikatzeko gaitasuna
- Ezagupenak lanari aplikatzeko gaitasuna, enpresen administrazio eta zuzendaritzari lotutako edozein esparrutan.
EDUKIAK:
1) Marketinaren oinarriak
2) Marketin-estrategiak
a. Marketinaren ingurunea
b. Kontsumitzailearen jokabidea
c. Enpresen erosketa-jokabidea
d. Merkatuaren segmentazioa eta posizionamendua
e. Marketinaren informazio-sistema
3) Marketinaren garapen berriak
IKASKETAREN EMAITZAK:
- Marketinaren oinarrizko kontzeptu eta ereduen identifikazioa eta ulerkuntza
- Bezeroen jokabidearen prozesuan eta emaitzetan eragina duten faktoreen ulerkuntza
- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko tekniken hautaketa eta erabilera
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.Gaia- Marketinaren oinarriak
2.Gaia- Merkatua eta bere ingurunea
3.Gaia- Kontsumitzailearen jokabidea
4.Gaia- Enpresen erosketa-jokabidea
5.Gaia- Merkatuaren segmentazioa eta posizionamendua
6.Gaia- Marketinaren informazio sistema
7.Gaia- Marketina eta teknologia berriak
MetodologiaToggle Navigation
Alderdi teorikoan clase magistralak izango dira oinarria, nahiz eta egokituak eta osatuak beste hainbat teknika pedogogiko aktiboagoekin.
Eskola praktikoetan ahoz eta idatziz komunikatzeko eta taldeko lanak egiteko zeharkako gaitasunak landuko dira, irakasgaiaren gaitasun espezifikoekin batera.
Klaseen eraginkortasuna hasieratik bermatzeko ikaslea e-gelara sartzeko aukera izango du, ikasgaiko materiala eskuragarri izanik.
Azpimarratu behar da tutoretza orduen garrantzia, horiek duten gertutasuna eta eskuragarritasuna ikasleentzat, sortu daitezken zalantzak eta lanen jarraipena egin al izateko.
Beraz, baliabide metodologikoak izango dira: irakasleen aurkezpenak eta horiek garatzeko erabiliko diren materialak (diapositibak, irakurgaiak, bideoak,...); aztertuko diren kasuak; banakako tutoretzak.
2020-2021 ikasturtean zehar, irakaskuntza modu presentzialean edo bimodalean egingo da (taldearen tamainak ezinezkoa egiten badu ikasle guztiak ikasgeletara fisikoki bertaratzea). Osasun-arrazoiak direla-eta, irakaskuntza presentziala onartzen ez bada, “on-line” irakaskuntzara pasatuko da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ebaluaketa honela egingo da:
-Idatzizko azterketa notaren %80 balio du
-Praktiken garapena (ariketak, kasuak, arazoen ebazpena...) %10 balio du
-Taldekako lana eta ahozko aurkezpena %10 balio du
Ikasle guztiek azterketa 10en gainean ere egin ahal izango dute horrela nahi izanez gero, eta beraz ebaluaketa ez jarraituaren aukerara lotu. Horretarako azterketan 10en gainean ebaluatzea eskatuko du eta froga gehigarri bat egin beharko du. Ebaluaketa jarraitua egin duen ikasleak ere 10 gainean ebaluatzea eska dezake, honek ere azterketan horrela adieraziz eta ariketa gehigarria eginez.
Deialdiari uko egiteko azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da, nahiz eta ebaluazio jarraituaren frogak edota talde lana eginak izan.
Osasun-arrazoiengatik “on-line” irakaskuntzara pasatu behar bada, kaltetuak gerta daitezkeen zereginak irakaskuntza ez-presentzialera egokituko dira, kalifikazioen ehunekoak mantenduz.
Era berean, aurrez aurreko ebaluazioa egitea eragozten duen osasun-alerta berriro agertzen bada, azterketaren data eta ordua mantenduko lirateke, baina “on-line”, eGela bidez.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita moodlen ere.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G.(2014): Marketinaren oinarriak, Deustuko Unibertsitateko Argitalpenak, Bilbo.
KOTLER, P. y ARMSTRONG, G. (2008): Principios de marketing, Pearson Educación, Madrid.
SANTESMASES, M. (2007): Marketing: conceptos y estrategias, Pirámide, Madrid.
Gehiago sakontzeko bibliografia
BARROSO, C. y MARTÍN, E. (1999): Marketing relacional, Esic, Madrid.
BELLO, L., VÁZQUEZ, R. y TRESPALACIOS, J.A., (1996): Investigación de mercados y estrategia de marketing, Civitas, Madrid.
FERNÁNDEZ VALINAS, R. (2002): Segmentación de mercados. Thomson, México.
FORCADA, F. J. y PERIAÑEZ, I. (1998): Casos Prácticos de Dirección Comercial, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco. Bilbao.
GONZALEZ VAZQUEZ, E y ALEN GONZALEZ, E. (2005): Casos de Dirección de Marketing, Prentice Hall, Madrid
LAMBIN, J. J. (1995): Marketing Estratégico. McGraw-Hill. Tercera Edición, Madrid.
MEDIANO, L. y BERISTAIN, J.J. (2015): Marketing práctico para pequeños negocios. Pirámide. Madrid.
RIVERA, J., ARELLANO, R. y MOLERO, V., (2000): Conducta del consumidor Esic, Madrid.
PULIDO, A. (1989): Predicción Económica y Empresarial, Pirámide, Madrid.
RUIZ DE MAYA, S. y ALONSO RIVAS, J. (2001): Experiencias y Casos de Comportamiento del Consumidor. Esic, Madrid.
Aldizkariak
Harvard Deusto Marketing & Ventas
MKMarketing + Ventas
Ipmark
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
- SAN MIGUEL OSABA, EDUARDO
- VILLALBA MERLO, FRANCISCO JAVIER
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 11:30-13:00 | 10:00-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 09:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 09:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:00-17:30 | 14:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
16 Gelako p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
16 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 11:30-13:00 | 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 09:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.10 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 09:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.10 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:00-17:30 | 14:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.10 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
46 Gelako p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 16:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.10 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-9 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
46 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 16:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.10 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-15 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.1 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.