XSLaren edukia
Marketineko ikerketa
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua (Plan berria)
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 46 | 69 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK
1. Ustiapen estatistikoak lantzea.
2. Txosten exekutiboak prestatzea.
3. Gaitasun analitikoa, erabakiak hartzeko ikuspegitik.
GAITASUNAK
Oinarrizkoak eta orokorrak
G001 - Teorien, kontzeptuen eta metodologien ezaguera eta esanahia eta garrantzia ulertzea komunikazioaren diziplinarteko eremuaren eta bereziki publizitate- eta harreman publikoetako tekniken testuinguruan.
G002 - Teoriak eta tresna metodologikoak aplikatzea komunikazio prozesu eta testuinguru ezberdinetan praktikatzeko.
G003 - Komunikazio-arazoak konpontzeko sormen-ikuspegi berriak sintetizatu, garatu eta aplikatzea.
G004 - Gertaerak, gizarte-prozesuak, testuak eta komunikazio-proiektuak aztertzea, interpretatzea, azaltzea eta kritikoki baloratzea.
G005 - Lan eta ikerketen proiektuak, lorpenak eta emaitzak jariotasunez, eraginkortasunez eta argudiatuz komunikatzea eta erakustea, genero, formatu eta publizitate eta harreman publikoko euskarri ezberdinetan.
G006 - Parte-hartzearekin, kudeaketarekin eta talde-lanaren optimizazioarekin lotutako gaitasunak eta trebetasunak garatzea, erabakiak hartzeko eta emaitzen ebaluaziorako irizpide informatuak aplikatuz.
G007 - Publizitate-komunikazioko eta harreman publikoetako, eta, oro har, informazioko edukiak eta prozesuak garatzeko gaitasunak eta teknikak, teknologiak eta baliabideak aplikatzea.
G008 - Helburuak identifikatzera eta ekintzak planifikatzera zuzendutako estrategiak diseinatzea eta proiektatzea, publizitate eta harreman publikoetako proiektuak garatzeko testuinguruan.
G009 - Lanbide-ingurune eta errutinen ezagutza eta esperientzia eskuratzea, merkatuak eskatzen duen publizitate eta harreman publikoen arloko profil profesional ezberdinen lan errealitatera hurbiltzeko.
G010 - Hainbat iturritako informazioa eta dokumentazioa bilatu, hautatu, lehenetsi eta aztertzea, bere edukia forma eta narrazio estrategia ezberdinetara egokituz.
CB1 - Ikasleek frogatu dutela DBH orokorreko oinarritik abiatzen den ikasketa-arlo batean ezagutzak dituztela eta ulertzen dituztela, eta, testu-liburu aurreratuetan oinarritzen bada ere, normalean bere ikasketa-eremuaren abangoardiako ezagutzak dakarren zenbait alderdi ere barne hartzen dituen mailan aurkitzen da.
CB2 - Ikasleek beren ezagutzak beren lan edo bokazioan modu profesionalean aplikatzen jakitea eta beren ikasketa-eremuan argudioen garapena eta defentsan eta arazoen ebazpenaren bidez frogatu ohi diren trebetasunak izatea.
CB3 - Ikasleek datu garrantzitsuak bildu eta interpretatzeko gaitasuna dutela (normalean beren ikasketa-eremuan) izaera sozial, zientifiko edo etikoko gai garrantzitsuei buruzko hausnarketa barne hartzen duten epaiak egiteko.
CB4 - Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak eta irtenbideak helarazi diezazkiotela publiko espezializatuari zein ez-espezializatuari.
CB5 - Ikasleek ondorengo ikasketak autonomia maila handiarekin aurrera eramateko beharrezkoak diren ikaskuntza-gaitasunak garatu dituztela.
Zeharkakoak
CT5 - Informazioaren kudeaketa eta herritartasun digitala.
CT7 – Pentsamendu kritioa.
CT8 – Talde-lana.
Espezifikoak
C4CC01: Kontsumitzaileen jokabidea eta erabaki prozesuak aztertu, testuinguruan jarri eta interpretatzea, diziplinarteko ikuspegitik.
C4CC02: Arte, argazkigintza eta multimedia ekoizpenaren sormen-teknikak eta prozedurak ebaluatu eta aplikatzea, korronte estetikoen eta praktika artistiko nagusien testuinguruan.
C4CC03: Komunikazio publikorako eta marketin estrategiko eta kulturalerako estrategiak garatu eta ezartzea.
C4CC04: Metodologiak, teknikak eta prozedurak aplikatzea publizitatea ikertzeko, ebaluatzeko eta merkaturatzeko.
C4CC05: Komunikazio-proiektu publikoak eta instituzionalak diseinatu, argudiatu eta planifikatu, talde-lanaren eta lanbide-ingurune eta errutinen testuinguruan.
C4CC07: Gatazkak konpontzeko eta barne- eta kanpoko komunikazio-zerbitzuen plangintzarako komunikazio-teknika eta estrategia erabilgarriak kudeatzea erakunde eta organo publiko eta pribatuentzat.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Ikasgai teorikoen zerrenda:
1. Marketin informazio sistema baten kontzeptua eta osagaiak.
2. Iturriak eta Ikerketa arloak.
3. Marketin ikerketa prozesua.
4. Interneteko marketinerako ikerketa-baliabideak.
5. Adimen artifiziala eta marketin-ikerketa.
Ikasgai praktikoen zerrenda:
1. Galdetegiak diseinatu (1).
2. Galdetegiak diseinatu (2).
3. Inkesta batetik abiatuta datu-basea eratu.
4. Eztabaida taldeak aurrera eramatea.
5. Marketin edukien ikerketa (1).
6. Marketin edukien ikerketa (2).
7. Marketin edukien ikerketa (3).
MetodologiaToggle Navigation
Azalpen-klaseak elkarrekintzarekin.
Produktu/zerbitzu bati buruzko benetako ikerketa.
Ikasgelako praktikak.
Talde dinamikak.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Irakasgaiaren azterketa %60ko balioa du, gutxienez 5eko nota izan behar duena alde praktikoarekin batez bestekoa egin ahal izateko.
Praktikak azken notaren %40ko balioa du (ariketa batzuk ikasgelako orduetatik kanpo egingo dira).
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados. Fundación Universitaria Iberoamericana
Gehiago sakontzeko bibliografia
Aerasfor (2021): Diseño de encuestas y cuestionarios de investigación : organización de la investigación de mercados .Aerasfor
Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados Fundación Universitaria Iberoamericana
Antelo, Manel (2022): La génesis de los mercados : Teoría y práctica .Piramide
García del Junco, Julio; Ramírez García, Carolina ; García Álvarez de Perea, Juan (2021) Administración y dirección de empresas para el marketing e investigación de mercados Ediciones Pirámide
Grupo Era (2022):Tratamiento y análisis de la información de mercados. Grupo era
Grupo Era (2022): Investigación y recogida de información de mercados. Grupo era
Grupo Era (2022): Entorno e información de mercados Grupo era
Marín Díaz, Gabriel (2022): Investigación analítica de mercados digitales. Universidad Internacional de Valencia
Villaverde Hernando, Silvia ; Monfort de Bedoya, Abel ; Merino Sanz, María Jesús (2020): Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales : una visión integradora ESIC Editorial
Aldizkariak
Insights y Analytics
Mercados y negocios. revista de información y análisis
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 | |||
17-30 | 11:00-13:00 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 11:00-13:00 | 10:00-12:00 | |||
17-30 | 11:00-13:00 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 11:00-12:00 |