XSL Content
Structure of the Communicative System
- Centre
- Faculty of Social and Communication Sciences
- Degree
- Bachelor's Degree in Audiovisual Communication
- Academic course
- 2019/20
- Academic year
- 2
- No. of credits
- 6
- Languages
- Spanish
- Basque
TeachingToggle Navigation
Study type | Hours of face-to-face teaching | Hours of non classroom-based work by the student |
---|---|---|
Lecture-based | 46 | 69 |
Applied classroom-based groups | 14 | 21 |
Teaching guideToggle Navigation
AimsToggle Navigation
1) Komunikazio sistema osatzen duten elementuak eta horiek egituratu edo elkarrekin erlazionatzen diren moduak ezagutu eta aztertu bai maila orokor eta nazioartekoan, baita Estatu eta naziokoan ere.
2) Sistema hori araupetzen duten printzipio, lege eta instituzio nagusiak identifikatu eta zehaztu; haien bilakaera aztertu.
3) Sistemaren oinarri ekonomiko eta teknologikoen bilakaera aztertu.
4) Instituzio eta enpresa nagusiak ezagutu; enpresen estrategia nagusiak (egitura, kontzentrazioa, nazioartekotzea,…) aztertu.
5) Sistemaren funtzionamenduak sortzen dituen arazo eta erronkei buzuko irizpide propioak sustatu: zerbitzu publikoa, kontzentrazioa eta pluralismoa, nazioartekotzea eta identitatea, teknologia berriak,....
TemaryToggle Navigation
TEÓRICO: El sistema comunicativo y cultural: su lugar en la sociedad. Diferentes modos de segmentaci
TEÓRICO: Industria editorial. Principales rasgos de la indutria editorial en el ámbito internacinal.
TEÓRICO: La industria musical: el impacto de la red.
TEÓRICO: El cine: el dominio americano y la debilidad de la industria. El cine en Europa. Principal
TEÓRICO: La radio y la televisión: evolución histórica y principales datos de la industria televisiv
TEÓRICO: Multimedia e Internet. Tipologías de servicios y mercados. Regulaciones y principales opera
TEÓRICO: La globalización del sistema comunicativo y cultural y la diversidad cultural. La OMC y los
TEÓRICO: La concentración del sistema comunicativo: principales rasgos del proceso y sus consecuenci
TEÓRICO: El servicio público de radio y televisión: evolución. El servicio público en la era digital
TEÓRICO: La digitalización del sistema comunicativo y sus consecuencias en el conjunto de la estruct
TEÓRICO: Los sistemas comunicativos y culturales español y vasco: principales características.
PRÁCTICO: Ejercicios prácticos en clase
PRÁCTICO: Desarrollo de un tema
MethodologyToggle Navigation
Ikastearen emaitzak lortzeko, proiektuetan oinarritutako metodologia jarraituko da. Proiektua bakarra izango da: wikia. Wikia taldetan osatuko da. Klase praktikoak wikia egin eta aurrerapenak komunean jarri eta aurkeztean oinarrituko dira.
Ikasleek, halaber, klasean ezarriko diren hainbat eginbehar burutu beharko dituzte.
Azalpen teorikoak betiere eginbehar haiek burtzera bideratuta egongo dira.
Assessment systemsToggle Navigation
1. aukera:
Klasera etorri eta parte hartu + Lanak (klasean, etxean-moodle)
- klasera etortzea derrigorrezkoa -%75 gutxienez-
- parte hartzea derrigorrezkoa (galderak, eztabaidak, aurkezpenak, lantxoak); balioa: 45
- talde lanak: sektorekako wikiak osatzea eta aurkeztea; balioa: 35
- testa(k); balioa: 20
2. aukera: azterketa
Compulsory materialsToggle Navigation
Moodle-en bilduko diren materialak eta lantalde bakoitzari esleituko zaizkionak bere lana egiteko
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
Díaz Nosty, B. (dir.) (2006): Tendencias¿06. Medios de comunicación. El año de la televisión. Madrid: Fundación Telefónica.
Álvarez Monzoncillo, J. M.; López Villanueva, J. (2006): La situación de la industria cinematográfica española. Políticas públicas ante los mercados digitales. Madrid: Fundación Alternativas.
Arnanz, C. M. (2002): Negocios de televisión. Transformaciones del valor en el modelo digital. Barcelona: Gedisa.
Buquet Corleto, G. (2005): El poder de Hollywood. Un análisis económico del mercado audiovisual en Europa y Estados Unidos. Madrid: Fundación Autor.
Consell de l¿Audiovisual de Catalunya (CAC) (2001): La definició del model de servei públic, Quaderns del CAC, 10. Barcelona: CAC.
AEDE (anual) Libro Blanco de la prensa diaria. Madrid: AEDE
Sinclair, J., (2000): Televisión: comunicación global y regionalización. Barcelona: Gedisa
Vogel, H. L. (2004): La industria de la cultura y el ocio. Un análisis económico. Madrid: Fundación Autor.
Zittrain, J. (2008): The future of the Internet ¿ And how to stop it., Caravan/Yale University Press.
In-depth bibliography
Mattelart, A. (2006): Diversidad cultural y mundialización. Barcelona: Gedisa. Piscitelli, A. (2005): Internet, la imprenta del siglo XXI. Barcelona: Gedisa.
Journals
TELOS aldizkaria (sociedadinformacio.fundacion.telefonica.com/DYC/TELOS)
JAKIN
Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation
- AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
- FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
- ITURBE TOLOSA, ANDONI
GroupsToggle Navigation
16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 19:00-20:00 | 16:00-19:00 | |||
2-15 | 18:00-19:00 | 16:00-18:00 |
Teaching staff
16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 18:00-19:00 |
Teaching staff
17 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 19:00-20:00 | 16:00-19:00 | |||
2-15 | 18:00-19:00 | 16:00-18:00 |
Teaching staff
17 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 18:00-19:00 |
Teaching staff
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 |
Teaching staff
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:00-13:00 |
Teaching staff
32 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 |
Teaching staff
32 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:00-13:00 |