XSL Content
Advertising Copywriting
- Centre
- Faculty of Social and Communication Sciences
- Degree
- Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
- Academic course
- 2023/24
- Academic year
- 2
- No. of credits
- 6
- Languages
- Spanish
- Basque
TeachingToggle Navigation
Study type | Hours of face-to-face teaching | Hours of non classroom-based work by the student |
---|---|---|
Lecture-based | 46 | 69 |
Applied classroom-based groups | 14 | 21 |
Teaching guideToggle Navigation
AimsToggle Navigation
• Marketing estrategia ulertzea eta publizitate estrategia diseinatzea.
• Sormen estrategia hedabide tradizionaletan eta digitaletan aplikatzea.
• Publizitate testu eraginkorrak idaztea.
• Proiektuak ahoz azaltzeko gaitasuna lantzea.
TemaryToggle Navigation
1. Publidazkeraren sarrera
1.1. Publidazlearen ardurak eta zereginak
1.2. Idazkera prozesuaren oinarrezko urratsak
1.3. Sormena eta publidazkera
2. Sormen estrategiaren diseinu eta garapena
2.1. Marketing estrategia eta markagintza
2.2. Sormen estrategia
2.3. Kontzeptualizazio prozesua
3. Publidazkeraren oinarrizko baliabideak
3.1. Erretorika
3.2. Baliabide grafiko-fonikoak
3.3. Maila morfosintaktikoa
3.4. Maila lexiko-semantikoa
4. Publidazkera aplikatua
4.1. Titularra
4.2. Eslogana
4.3. Testuaren gorputza
4.4. Irratiko kuinak
4.5. Spot-ak
4.6. Zuzeneko marketina
4.7. Online publizitatea
5. Idazkera elebidun eta eleanitza.
5.1. Hizkuntzen erabilera sinbolikoa.
5.2. HIzkuntza batean baino gehiagotan persuaditzea.
5.3. Publizitate itzulpena eso itzulsortzea.
MethodologyToggle Navigation
Metodologia
• Klase magistralak.
• Kasuen eta joeren azterketa
• Idazteko oinarrizko ariketa praktikoak
• Proiektuak: publizitate-testuak idaztea, kanpainetako briefingei erantzunez
• Proiektuen ahozko aurkezpena eta defentsa
Assessment systemsToggle Navigation
EBALUAZIO JARRAITUA
Irakasgai honetan ebaluazio jarraituaren sistema lehenesten da, era honetan antolatuta:
1. Alderdi teorikoa: garatu beharreko idatzizko proba ( % 20)
2. Alderdi praktikoa: hainbat zeregin ikasturtean zehar ( % 80):
A. Idazketa-ariketak
B. Proiektuak
C. aurkezpenak eta proiektuen ahozko defentsa
EBALUAZIO JARRAITUARI UKO EGITEA
Ikasleen ebaluazioa arautzen duen araudiak jasotzen duen bezala, ikasleak uko egin diezaioke ebaluazio jarraituari, eta ebaluaziorako amaierako proba eskatu. Horretarako, idatziz jakinarazi beharko dio irakasle arduradunari, irakasgaiaren lehenengo bederatzi asteetan.
AZKEN PROBA
Amaierako ebaluazio-sistemak zati teoriko bat ( % 50) eta zati praktiko bat ( % 50) izango ditu.
OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA
Ikasleak uko egin ahal izango dio ohiko ebaluazio-deialdiari. Horretarako, ebaluazio jarraituaren kasuan, idatziz jakinarazi beharko dio irakasle arduradunari, lauhilekoa amaitu baino hilabete lehenago, beranduenez. Kalifikazioa Ez aurteztua izango da. Ebaluazioa azken proba baten bidez eskatu bada, ohiko ebaluazio-deialdiari uko egiteko nahikoa izango da probara ez aurkeztea. Kalifikazioa: Ez aurkeztua.
Compulsory materialsToggle Navigation
Irakasgaia garatu bitartean ikasleekin elkarreragiteko irakasleak eGela plataforman duen material oro nahitaez kontsultatu beharko da.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
APPLEGATE, E. (2005). Strategic copywriting: How to create effective advertising. Oxford: Rowman & Littlefield.
ARRANZ, I. (2006). Hitza azti. Irun: Alberdania.
BENAVIDES, J. (1997). Lenguaje publicitario. Hacia un estudio del lenguaje en los medios. Madrid: Editorial Síntesis.
CURTO, V., Juan REY y JOAN SABATÉ (2013). Introducción a la redacción publicitaria y al proceso de conceptualización. Barcelona: UOC.
CURTO, V., Juan REY y JOAN SABATÉ (2008). Redacción publicitaria. Barcelona: UOC.
FERRER, E . (1994). El lenguaje de la publicidad. México : Fondo de Cultura Económica.
GURREA, A. (1999). Los anuncios por dentro. Leioa: Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea.
IEZZI, Teressa (2010). The Idea writers: copywriting in a new media and marketing era. New York: Macmillan.
KELLY-HOLMES, H. (2005). Advertising as multilingual communication. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
LAKOFF, G., Mark JOHNSON (2017). Metáforas de la vida cotidiana. Madrid: Ed. Cátedra.
MOLINÉ, M. (1988). La comunicación activa. Publicidad sólida. Bilbao: Ed. Deusto.
OGILVY, D. (2001). Ogilvy y la publicidad. Barcelona: Ed. Folio.
REY,J. (1997). Palabras para vender, palabras para soñar: Introducción a la redacción publicitaria (Vol. 19). Grupo Planeta (GBS).
TASCÓN, M. (ed.) (2012). Escribir en internet. Guía para los nuevos medios y las redes sociales. Madrid: Fundéu.
In-depth bibliography
BIVINS, T. (2011). Public relations writing: The essentials of style and format (7th ed.). New York: McGraw-Hill.
BLY, R.W. (2006). The copywriter’s Handbook: A step-by-step guide to writing copy that sells (3th ed.). Owl Books.
DREWNIANY, B.L. & JEWLER, A.J. (2013). Creative strategy in advertising (11th ed.). Wadsworth Publishing.
DZAMIC, L. Designers and Art Directors Association of London. (2000). The copywriter’s bible (revised edition). London: Rotovision.
YOUNG, J.W. (2016). A technique for producing ideas. Stellar Editions.
Journals
Creative Industries Journal
Creativity Research Journal
Journal of Creative Communications
Thinking Skills and Creativity
Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
GroupsToggle Navigation
16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 17:00-19:00 | 17:00-19:00 | |||
17-30 | 17:00-20:00 |
Teaching staff
16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 16:30-17:30 |
Teaching staff
16 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 15:30-16:30 |
Teaching staff
17 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 17:00-19:00 | 17:00-19:00 | |||
17-30 | 17:00-20:00 |
Teaching staff
17 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 16:30-17:30 |
Teaching staff
17 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 15:30-16:30 |
Teaching staff
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 09:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
17-30 | 10:00-11:00 | 10:30-12:30 |
Teaching staff
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 12:30-13:30 |