XSLaren edukia
Adierazpena eta Komunikazio Trebetasuna
- Ikastegia
- Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 36 | 54 |
Gelako p. | 24 | 36 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Irakasgai honetan adierazten eta komunikatzen trebatuko dira ikasleak. Horretarako jendaurreko komunikazio-modu edo adierazpide desberdinak landuko dira etorkizuneko lan jardueran lagungarri izango direnak. Literatur testuetatik abiatu eta haurrentzako dramatizazioetara joko dugu antzerki gidoia, ahozkotasunaren lanketa, ipuin kontalaritza eta teknika eszenikoak ezagutuz eta praktikatuz. Azken lana minorreko beste ikasgaiekin lankidetzan prestatuko dugun haurrentzako antzezpena izango da.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Ipuin kontalaritza eta ahozkotasuna
1.1. Ipuinak sortu eta hitzekin jolastu
1.2. Ahozko diskurtsoa ezagutu eta praktikan ipini
1.3. Ipuin kontaketan trebatu
2. Testu literariotik antzezpenera
2.1. Euskal literatura dramatikoaren historia
2.2. Literatur testuetatik gidoi dramatikoak sortu
2.3. Teknika eszenikoak ezagutu
3. Haurrentzako antzezpenaren prestaketa (minorreko lana)
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
• Ikasle presentzialek (jarrera partehartzailea dutenak eta klaseetako %75era datozenak) 3 lan ebaluagarri egin behar dituzte (idatzizko banakako lana, taldekako ahozko aurkezpenak eta antzezpena).
1) Idatzizko gogoeta pertsonala (teoriarekin lotutakoa)
2) Irakurritako testuen iruzkina eta aurkezpena taldetxoka
3) Azken antzezpena, talde handian (minorreko lana)
• Ikasle ez presentzialek lan teoriko-praktikoa egin beharko dute.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Askoren Artean. (2003). Eskola antzerkirako gida. EIE
BRYANT, Sara C.(1986): El arte de contar cuentos. Barcelona: Hogar del Libro
CERVERA, J.(1983): cómo practicar la dramatización con niños de 4 a 14 años. Madrid: Cincel
DIAZ de GEREÑU, Leire; IDIAZABAL, Itziar; LARRINGAN, Luis M. Ipuin kontalaritzaren eredu berria?
ETXEBARRIA, Guillermo. Antzerkia eta dramatizazioa
GARCIA del TORO, Antonio. (2011). Teatralidad. Cómo y por qué enseñar textos dramáticos. Bartzelona: Graó
RODARI, G.(1982): Gramática de la Fantasía. Madrid: Cincel-Kapelusz
Teatro. Revista de estudios teatrales. nº5. 1994 (21)
Behinola 16 haur antzerkiari buruzko monografikoa (2007)
Gehiago sakontzeko bibliografia
BADIA, D. y VILÁ, M. (1992): juegos de expresión oral y escrita. Barcelona: Graó
SARRAMONA, J. (1989, coord.): cómo estimular la expresión oral en clase. Barcelona
VENTURA, N. y DURAN, T. (1982): cuenta cuentos. Madrid: Siglo XXI
Bularretik mintzora
Aldizkariak
BEHINOLA
CLIJ
LENGUAJE Y TEXTOS
TTANTAK
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-7 | 09:00-10:30 | ||||
8-15 | 09:00-10:30 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2024-01-17 11:30
- Maiatz : 2024-05-24 11:30
Ikasgela(k)
- eAULA 1-2 - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA
- eGIMNASIO - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 14:30-17:00 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2024-01-17 11:30
- Maiatz : 2024-05-24 11:30
Ikasgela(k)
- eGIMNASIO - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA