XSLaren edukia
Atzerriko Hizkuntza eta bere Didaktika
- Ikastegia
- Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
- Titulazioa
- Lehen Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Ingelesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 12 | 18 |
Gelako p. | 48 | 72 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
HELBURUAK:
Ingelesean/frantsesean CEFR-ren (Common European Framework of Reference for Languages) B1 maila lortzeko behar diren gaitasunak garatzea.
Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza-ikaskuntzan egoera eta teknika ohikoenetan trebatzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
HIZKUNTZA
1.- Hizkuntza, sistema gisa: fonologia, morfosintaxia, hiztegia; diskurtsoa
2.- Hizkuntzaren erabilera: ahozko eta idatzizko ulermena eta ekoizpena
3.- Hizkuntzaren erabilera-konbentzioak
DIDAKTIKA
4.- Atzerriko hizkuntzaren didaktika Lehen Hezkuntzan
4.1.- Alderdi estrukturalak:
-> Atzerriko hizkuntzak EAEko hezkuntza-sisteman
-> Atzerriko hizkuntzako irakasleria Lehen Hezkuntzan
-> Atzerriko hizkuntzako ikasleria Lehen Hezkuntzan
4.2.- Alderdi metodologikoak:
-> Lehen Hezkuntzan atzerriko hizkuntza irakasteko ikuspegi metodologikoak
-> Edukiaren eta hizkuntzaren ikaskuntza integratua (CLIL)
-> Zenbait baliabide didaktiko erabiltzea: ipuinak, kantuak, errimak, jokoak, IKT...
MetodologiaToggle Navigation
Irakaslearen aurkezpen magistralak, jarduera ereduen behaketa edota praktika eta haien gaineko hausnarketa, eta ikasleen talde-lanak eta bakarkako lanak konbinatzen dira. Hauetan guztietan, ikasleen parte hartze aktiboa, ekintza kolaboratzailea eta edukiei buruzko hausnarketak beharrezkoak dira.
Ikaskuntza autonomoa bultzatuko da ere, norberaren hizkuntza mailaren hobekuntzari begira.
Irakaskuntza ez-presentziala edo bimodala ezarri behar izanez gero, ikasgai osoan zein zati batean tresna metodologikoak egokituko dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
-Atal guztietan gutxieneko gaitasun maila erakutsi beharko da ikasgaia gainditu ahal izateko.
-Jardueratan bi osagai kontuan hartuko dira: erakutsitako hizkuntza maila eta didaktikari buruzko hausnarketa eta aplikazioa. Biak gainditu beharko dira ikasgaia gainditu ahal izateko.
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.
AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA (NON-ATTENDANTS):
-Prepare a class session (in writing) + explain it orally .......................... 25%
-Written exam(s) on foreign language teaching (didactics) ................... 50%
-Language level: final oral exam + level shown in written essays ......... 25%
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Gelan eskainiko diren irakurgaiak eta bestelako materiala.
- Ikus-entzunezko materiala.
- Sare-konexiodun ordenagailua eta proiektagailua.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
- Ellis, R (2009). Task‐based language teaching: sorting out the misunderstandings. International Journal of Applied Linguistics 19(23), 221‐246
- Halliwell, S. (1992). Working with young language learners. Teaching English in the Primary Classroom.
- Hammond, J. & Gibbons, P. (2005). What is scaffolding? In A. Burns & H. de Silva Joyce (Eds.), Teachers’ voices 8: Explicitly supporting reading and writing in the classroom. Sydney: National Centre for English Language Teaching and Research. Macquarie University
- Heziberri 2020. https://www.euskadi.eus/y22-bopv/es/bopv2/datos/2016/01/1600141e.pdf
- Kang Shin, J. (2006). Ten Helpful Ideas for Teaching English to Young Learners. English Teaching Forum, 2006, Number 2
Gehiago sakontzeko bibliografia
Brewster, J. et al(2011): The Primary English Teacher’s Guide. Harlow: Penguin.
Lewis, G (2000) The Internet and Young Learners. Oxford: Oxford U. Press
Moon, J. (2005): Children learning English. Oxford: Macmillan-Heinemann.
Perez Esteve, P. & Roig Struch, V. (2007): Enseñar y aprender inglés en educación infantil y primaria (vol.I y II) Barcelona: Horsori
Verdú, M. Y Coyle, V. (2002): La enseñanza de inglés en el aula de primaria: Propuesta para el diseño de unidades didácticas. Un. de Murcia.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AROCENA EGAÑA, MIREN ELIZABET
- IRIONDO ARANA, MIREN ITZIAR
- URIZAR ENBEITA, RUBEN
TaldeakToggle Navigation
31-61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 10:30-12:30 | ||||
28-29 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
31-61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 12:30-14:30 | 12:30-14:30 | 10:30-12:30 | 10:30-12:30 | |
28-30 | 12:30-14:30 | 10:30-12:30 | |||
29-30 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.1 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.09 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
31-61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 10:30-12:30 | 12:30-14:30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | |
28-30 | 10:30-12:30 | 08:30-10:30 | |||
29-30 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- 2.5 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 1.03 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
32-61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 08:30-10:30 | ||||
28-29 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.1 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 1.1 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
32-61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 12:30-14:30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | |
28-30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | |||
29-30 | 12:30-14:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 1.4 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 3.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 3.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 1.4 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 3.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 3.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
32-61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 12:30-14:30 | 10:30-12:30 | 12:30-14:30 | 08:30-10:30 | |
28-30 | 10:30-12:30 | 08:30-10:30 | |||
29-30 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- 1.3 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 3.4 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.05 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- 3.4 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 1.5. GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II