Contenido de XSL
Comunicación y Marketing Político
- Centro
- Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
- Titulación
- Grado en Ciencia Política y Gestión Pública (Plan nuevo)
- Curso académico
- 2024/25
- Curso
- X
- Nº Créditos
- 6
- Idiomas
- Euskera
DocenciaAlternar navegación
Tipo de docencia | Horas de docencia presencial | Horas de actividad no presencial del alumno/a |
---|---|---|
Magistral | 46 | 69 |
P. de Aula | 14 | 21 |
Guía docenteAlternar navegación
ObjetivosAlternar navegación
GAITASUNAK:
C1. Politikaren eta komunikazioaren arteko erlazioak identifikatzea.
C2. Gaurko politikan mass mediak duen papera aztertzea
C3. komunikazio politikoaren estrategien planteamenduan dauden ikuspegi desberdinak ezagutu eta interpretatu.
C4. Eragile politiko desberdinen estrategia eta ekintzetan komunikzaio politikoak duen eragina eta ondorioak aztertzea
C5. Globalizazio aroko komunikazio politikoan emandako aldaketa nagusiak identifikatu eta ezagutu
C6. Komunikazio eta talde lanerakon trebetasunak jorratzea.
IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK
1. Prozesu politikoan jorratzen diren komunikazioaren funtzioak interpretatu eta azaldu (C1)
2. Garapen teknologikoagatik eta eragile politikoen bilakaera historikoaren ondorioz, komunikazio politikoan eman diren aldaketa nagusiak azaltzea.(C1-C2)
3. Erregimen politiko desberdinetako komunikazio sistemetan hedabideen papera ebaluatzea(C3,C4,C5)
4. Eragile politikoengan komunikazio politikoko kanpainek dituzten ondorioak azaltzea eta Ebaluatzea(C2, C4)
5. talde lanean komunikazio Politikoko kanpaina bat diseiñatu eta antolatu(C1, C3, C6)
6. Ahoz eta idatziz bai banako bai taldeko lanak azaltzea(C6)
TemarioAlternar navegación
1. GAIA. Sarrera
2. GAIA: Komunikazio Politikoaren eragileak eta kanalak
3. GAIA: Hauteskunde-komunikazio politikoa
4. GAIA: Sistema politikoak eta komunikazio politikoko ereduak
5. GAIA: Diskurtso politikoa
6. GAIA: Komunikazio Politikoaren Efektuak
MetodologíaAlternar navegación
Atal teorikoa eta atala praktikoa landuko dugu irakasgai honetan. Horretarako banakako eta taldeko lanak egin beharko dira eta klasean aurkeztu. Atal teorikoa azterketaren bidez ebaluatuko da.
Sistemas de evaluaciónAlternar navegación
. AZTERKETA: %30
. PRAKTIKAK: %70
Materiales de uso obligatorioAlternar navegación
-MAZZOLENI, Giampietro (2010) La Comunicación política. Alianza Editorial, Madrid.
BibliografíaAlternar navegación
Bibliografía básica
- BERROCAL, Salomé (coord.) (2003) Comunicación Política en Televisión y nuevos medios. Ariel, Barcelona.
- BLUMLER, J. y GUREVITCH, M. 1995. The Crisis of Public Communication. Routledge. Londres.
- CANEL, Mª José (1999). Comunicación Política. Una guía para su estudio y práctica. Madrid: Tecnos.
- CASTELLS, Manuel. (2009). Comunicación y Poder. Alianza Editorial. Madrid.
- COLOMÈ, G (1994): Política y medios de comunicación: una aproximación teórica. Working Papers 91. Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona.
- DADER, J.L. (1998).Tratado de Comunicación Política. Autoedición. CERSA. Madrid. ISBN:84-923522-0-5.
- DEL REY, Javier. (2007) Comunicación Política, Internet y las campañas electorales. De la teledemocracia a la ciberdemocracia. Tecnos. Madrid.
- FAGEN, R.R. (1966) Política y Comunicación. Paidós. Buenos Aires.
- JEREZ, A.; SAMPEDRO, V., TUCHO, F. Y VALHONDO, J.L. 2003. Televisión y urnas. Estrategias comunicativas de políticos, periodistas y publicitarios en la campaña de marzo del 2000 DVD Didáctico Comunicación política y electoral. Facultad de Ciencias Políticas y Sociología. Universidad Complutense de Madrid. ISBN: 84-600-9849-4. Nº de registro: 221103.
- LAKOFF; George ( 2007) No pienses en un elefante. Lenguaje y debate político. Ed. Complutense. Madrid.
- MAAREK, Philippe (1997). Marketing político y comunicación. Paidós Comunicación. Barcelona.
- MAAREK, Philippe & WOLFSFELD, Gadi (1997). Political Communication in a New Era. A cross-national perspective. Routledge. London/N. York.
- MUÑOZ ALONSO, Alejandro y ROSPIR, Juan (eds.) (1995) Comunicación Política. Madrid: Universitas.
- NORRIS, P. 2000. A Virtuous Circle: Political Communications in Postindustrial Societies. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
- VALLÉS, Josep Mª. (2006) Ciencia Política. Una introducción. Ariel, Barcelona. (20. kapitulua)
- VAZQUEZ MONTALBAN, Manuel (1985) Historia y Comunicación Social. Alianza Editorial. Madrid.
Bibliografía de profundización
BLUMLER, J. y Gurevitch, M. 1995. The Crisis of Public Communication. Londres: Routledge.
COLOMÈ, G. (2001): El principe mediático (un cuaderno americano). Barcelona: Mediterrània.
CRESPI, Irving (1997): El proceso de opinión pública, Ariel, Madrid.
DEWEY, John (2004): La opinión pública y sus problemas, Ed. Morata, Madrid.
FERRY, Jean-Marc y WOLTON, Dominique (1998): El nuevo espacio público, Gedisa, Barcelona.
GONZÁLEZ SEARA, Luis (1968): Opinión pública y comunicación de masas, Ariel, Barcelona.
MORAGAS, M. de (1979.): Sociología de la comunicación de masas. Barcelona: Gili.
SARTORI, Giovanni (1998): Homo videns: la sociedad teledirigida. Madrid: Taurus.
Revistas
Uztaro
GruposAlternar navegación
31 Teórico (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 15:00-17:00 | 17:00-19:00 | |||
2-15 | 15:00-17:00 | 17:00-18:00 |
Profesorado
31 P. de Aula-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 18:00-19:00 |