Gaia

XSLaren edukia

Internet bidezko merkataritza-ikerketa.Metodologiak eta baliabide digitalak

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Bietakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Este curso pretende situar el estado de la cuestión en la investigación desde el entorno de internet con referencia y aplicación de recursos de crecimiento exponencial, como los utilizados por los órganos más innovadores en investigación comercial.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
LEON SAEZ DE YBARRA, JOSE LUISEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko KatedradunaDoktoreaElebakarraIkus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitateajoseluis.leon@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Crear un sistema de evaluación de contenidos comerciales en la red25.0 %
Crear una encuesta en red25.0 %
Búsquedas para análisis opinático25.0 %
Elaboración de spreadsheets y scorecards para la investigación25.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala182543
Mintegia122032

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Eskola magistralak26.2535 %
Eztabaida taldean4.515 %
Irakurketak13.50 %
Kasuen analisia15.750 %
Ordenagailuko praktikak15.050 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Ahozko azterketa30.0 % 30.0 %
Lan praktikoak70.0 % 70.0 %
Otras Evaluaciones30.0 % 30.0 %

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Es necesario haber asistido al 80% de las clases presenciales (16 horas)

y realizar los trabajos prácticos correspondentes.

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Es necesario haber asistido al 80% de las clases presenciales (16 horas)

y realizar los trabajos prácticos correspondentes.

Irakasgai-zerrenda

1. Difusión publicitaria en portales especiali



2. Análisis de conjunto.



3. Plataformas de encuesta on line y soportes paralelos.



4. Marketing de búsqueda. Robots opináticos.



5. Creación de un sistema experto de preevaluación de contenidos (Campañas y portales corporativos).

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

Bellizzi, J.A. (2000) Drawing prospects to ecommerce websites, Journal of Advertising Research, 40, 1, pp. 4353.

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Briggs, R. (2001) The Role of Creative Execution in Online Advertising Success. The Measuring Success Series. Interactive Advertising Bureau.

Briggs, R. (2001a) Measuring Advertising Success: The Value of Interactive Branding. The Measuring Success Series. Interactive Advertising Bureau.

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Brousard, G. (2000) How advertising frequency can work to build online advertising effectiveness, International Journal of Market Research, 42, 4, pp. 439499.

Bruner, G.C. & Kumar, A. (2000) Web commercials and advertising hierarchyofeffects, Journal of Advertising Research, 40, 1, pp. 3542.

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Dahlen, M. (2001) Banner advertisements through a new lens, Journal of Advertising Research, 41, 4, pp. 2330.

Gallacher, K., Foster, K.D. & Parsons, J. (2001) The medium is not the message: advertising effectiveness and content evaluation in print and on the web, Journal of Advertising Research, 41, 4, pp. 5770.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Gotham, R. (2002) The future of online advertising, Journal of Business Strategy, (May/June), pp. 910.

Greene, W. H. (1997) Econometric Analysis, Upper Saddle River, NJ: PrenticeHall.

Greene, W.H. (1999) Limdep, Version 7.0: User's manual, Bellport, New York: Econometric Software.

Hanson, W. (2000) Principles of Internet Marketing, Cincinnati, Ohio: SouthWestern College Publishing.

Hofacker, C.F. & Murphy, J. (1998) World wide web banner advertisement copy testing, European Journal of Marketing, 32, pp. 703-712.

Krishnamurthy, S. (2000) Deciphering the internet advertising puzzle, Marketing Management, (Fall), pp. 3539.

Leon, Jose Luis (2004) Eficacia vendedora en la red: Benchmarking a partir de premios de e-commerceEAWP : Documentos de trabajo en análisis económico = Economical Analysis Working Papers, ISSN 1579-1475, Vol. 3, Nº. 4, 2004

Raman, N.J. & Leckenby, J.D. (1998) Factors affecting consumer webad visits, European Journal of Marketing, 32, pp. 737748.

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Stevenson, J.S., Bruner, G.C. & Kumar, A. (2000) Webpage background and viewer attitudes, Journal of Advertising Research, 40, 1, pp. 2934.

Strauss, J. & Frost, R. (2001) Emarketing, Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.

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Zeff, R. & Aronson, B. (1999) Advertising on the Internet, New York: John Wiley& Sons.

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Iradokizunak eta eskaerak