Eduki publikatzailea

Txileko Garapenerako Unibertsitateko ardatz kirurgikoko zuzendariaren bisita

2023ko irailaren 14an, Xabier de Aretxabala, Txileko Garapenerako Unibertsitateko ardatz kirurgikoaren zuzendaria, hartu genuen Medikuntza eta Erizaintza Fakultatean. Erakunde horrek gure Fakultatearekin lankidetza estua du duela urte batzuetatik. Bizkaian egin du egonaldia Gurutzetako Ospitaleko kirurgia-zerbitzuan, eta gure zentrora hurbildu nahi izan du Kirurgia Saileko kide batzuk agurtzeko, Medikuntzako ikasleekin egin dugun prestakuntza teoriko-praktikoaren berri izateko eta gure erakundeen arteko mugikortasunaren garapenari buruz gure iritziak jasotzeko, batez ere kirurgia- eta larrialdi-arloari dagokionez, bertan parte hartzen baitu.

Bisitak bat egin zuen mugikortasuneko ikasleei harrera egiteko egunarekin eta gure unibertsitateko Nazioarteko Harremanen zerbitzuak ikasleentzat antolatutako musika, dantza eta giroaz gozatu ahal izan zuen. Mugikortasuneko gure zuzendaria eta ikasleari harrera egiten dioten langileak ere zuzenean ezagutu ahal izan zituen.

Bisitari esker, sakonago ulertu genuen UDDk gure ikasleentzat prestatzen dituen txandakakoen antolaketa. Praktikak egiten dituzte, bai Clínica Alemanan (zentro pribatua), bai Padre Hurtado Ospitalean (zentro publikoa), Txilen bezalako herrialde batean dauden alde handiak ezagutzen dituzte eta oso aberasgarritzat jotzen dituzten esperientziak dituzte.